نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

روستای زرنان در شهرستان قدس از کمبود آب شرب رنج می‌برد

 سیدمهدی محمدی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات مسؤولان، توجه به رفع مشکلات روستاییان و توسعه روستاهاست.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده‌شده، باید طرح‌ها و پروژه‌های خدماتی و عمرانی را در روستاها با توسعه همراه کنیم تا روستاییان نیز از خدمات به‌روز بهره‌مند شوند.

فرماندار قدس با اشاره به اینکه ظرفیت‌های روستاها برای توسعه و پیشرفت بسیار بالاست،‌ ادامه داد: با توسعه خدمات در روستاها می‌توانیم افزایش تولیدات محصولات کشاورزی و همچنین کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها را شاهد باشیم.

محمدی با اشاره به وجود یکی از مشکلات اساسی در روستای زرنان این شهرستان افزود: روستای زرنان در شهرستان قدس از کمبود آب شرب رنج می‌برد و ساکنان این روستا با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه با تعامل و هماهنگی‌های انجام‌شده، قرار است تا اقدامات لازم برای رفع بحران آب در این روستا انجام شود، خاطرنشان کرد: با توجه به غیربهداشتی بودن آب در برخی از مناطق این روستا لذا هرگونه تعلل در آب‌رسانی به این روستا غیرقابل‌قبول است.

فرماندار قدس بیان داشت: بر این اساس آبفای روستایی باید هرچه سریع‌تر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را به‌منظور اجرایی شدن عملیات آب‌رسانی به این روستا انجام دهد و ساکنان این روستا را از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند سازد.

خروج از نسخه موبایل