نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دفاع از ارزشهای انقلاب در خون مردم ریشه دوانده است

به گزارش خبرشهر، باهدف قدردانی از صبر، استقامت و ایثار خانواده‌های معظم شهدا، ترویج فرهنگ شهادت و معرفی حماسه‌های شهیدان انقلاب اسلامی به جوانان امروزی یادواره شهید عبادا… کعبی شهرستان قدس با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر قدس برگزار شد.

سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس در این مراسم  با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، اظهار داشت: این ارزشها همچنان باید مورد پاسداری قرار گیرد و نیاز است تک تک ما به وظیفه خودمان در این خصوص عمل کنیم.

محمدی  با اشاره به اهمیت دفاع از فرهنگ ایثار و شهادت گفت : انتقال ارزشهای ایثار و شهادت  به نسل جوان همواره دشمنان نظام و انقلاب را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام ساخته است.

وی در ادامه افزود : دشمنان نظام در سالهای بعد از پیروزی انقلاب، در اجرای برنامه ها و اقدامات ناجوانمردانه ای که بر علیه مردم و کشور ما داشته اند همواره شکست خورده اند.

فرماندار قدس در بخش پایانی سخنرانی، گزارشی از اهم اقدامات صورت گفته در سال جاری را که در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم قدس و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان صورت گرفته ، ارائه نمود.

منبع: فرمانداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل