نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ارسال 40 کامیون و کامیونت کمک مردمی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

به گزارش خبرشهر، محمدی  ضمن تسلیت فاجعه تاسف بار به مردم زلزله زده استان کرمانشاه و تشکر و قدردانی از مردم شهرستان قدس جهت کمک خود جوش به مردم زلزله زده گفت: مایه افتخار است که مردم کشور مان علی الخصوص شهرستان قدس با مردم حادثه دیده ابراز همدردی کردند.

فرماندار قدس طی بازدید از ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور با ابراز تاسف از وقوع این واقعه اسفناک و عرض تسلیت به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه ساکنان مناطق زلزله زده غرب کشور از عموم مردم همیشه در صحنه و نوع دوست شهرستان قدس دعوت بعمل آورد تا در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای زلزله زدگان مشارکت نمایند.

فرماندار قدس ضمن تشکر از مردم شهرستان خواست که کمکهای جمع آوری شده را با هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان ساماندهی، مدیریت  و ارسال نمایند.
وی افزود: از دیروز تاکنون حدود۴۰ کامیون و کامیونت کمک مردمی به صورت خود جوش  توسط مردم شهرستان به مناطق زلزله زده  ارسال شده است.

حسین رضا آخرتی مسئول مدیریت بحران شهرستان قدس با بیان این مطلب که هم اکنون چند ایستگاه در سطح شهرستان قدس در حال جمع آوری کمک های مردمی می باشد افزود : مردم نوع‌دوست شهرستان قدس می‌توانند از ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۲۳:۰۰ با مراجعه به ایستگاه های جمعیت هلال احمر مستقر در سطح شهرستان انواع کمک‌های خود را به محل‌های مذکور تحویل دهند.

وی افزود: علاوه ‌بر جمع ‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاه‌های ایجاد شده، شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر، آینده و رسالت، جهت جمع آوری کمک های نقدی هم میهنان گرامی برای کمک به زلزله زدگان در سراسرکشور ایجاد شده است.

منبع: فرمانداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل