نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هر شهروند خودش یک شهردار باشد/شهروندان نسبت به مسائل و مشکلات شهر احساس مسئولیت کنند

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری در دیدار با رییس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان قدس و رییس شورای اسلامی شهرستان  بر حساس بودن شهروندان بر مسائل و مشکلات موجود در شهر تاکید کرد.

وی گفت : هر شهروند خودش به یک شهردار تبدیل شود و تک تک شهروندان  می بایست بر روی مسائل و مشکلات موجود در شهر حساسیت نشان داده و اگر مشکل وجود دارد در اسرع وقت آن را با مسئولین و متولیان امر مطرح نمایند.

شهردار قدس افزود : یکی از مشکلات و مسائل موجود در جامعه کنونی ما تکرار و روزمرگی است؛تلاش کنیم تا سیستم مطالبه گری از مسئولین را در شهروندان ایجاد کنیم، چرا که این امر تغییر و تحولات گسترده در زندگی شهری را به دنبال دارد و باعث خروج از این روزمرگی می شود.

مختاری تصریح کرد: ما شهری داریم با مسائل و مشکلات بسیار که چه بخواهیم و چه نخواهیم باید در آن زندگی کنیم، در واقع ما وارث معضلاتی هستیم که خود بر خود تحمیل نموده ایم و گریزی از آن نیست؛ فردی که ساکن شهر می شود باید فرهنگ و اصول شهروندی را نیز بپذیرد و نسبت به رعایت کردن این اصول تلاش نماید.

وی  ساخت و سازهای غیر مجاز در نقاط مختلف شهر را یکی از مهمترین معضلات موجود در سطح شهر قدس برشمرد و گفت : اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری قدس برخورد قانونی با عوامل ایجاد ساخت و سازهای غیر مجاز را در اولویت کاری خود قرار داده اند و این مسأله را با حساسیت بیشتری پیگیری خواهند کرد.

شهردار قدس در ادامه این دیدار بر ضرورت  تعامل  و همکاری سازنده میان شهرداری و اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان قدس تاکید و افزود : شما دوستان نماینده یک طیف بزرگی از مردم هستید که در حوزه شهری نیز می توانید در برطرف کردن نواقص و معضلات موجود در شهر  کمک شایانی به شهرداری کنید.

مختاری تصریح کرد : در حال حاضر رابطه خوبی میان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد و همه دوستان به صورت دلسوزانه پیگیر مسائل و مشکلات شهر هستند که امیدواریم این همکاری و تعامل با سایر ادارات شهرستان در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان  وجود داشته باشد.

گفتنی است قدرت الله کریمی مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات  شهرستان قدس در این دیدار انتخاب شایسته مسعود مختاری را به عنوان شهردار قدس تبریک گفت و ضمن ارایه گزارشی از اقدامات و فعالیت های دفتر نظارت شهرستان بر ضرورت همکاری و تعامل میان مسئولین و نهادهای مختلف شهرستان در جهت برطرف نمودن مشکلات و معضلات موجود در شهر و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید کرد.

منبع:شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل