نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آغاز اجرای طرح های جهادی شهرداری قدس / بهره گیری از تمام ظرفیت ها با صرف کمترین هزینه از سیاسیت های مدیریت شهری است

به گزارش خبرشهر، محسن عسگری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح های جهادی مدیریت شهری ، زیبا سازی و رفع  آشفتگی های بصری و میدانی معابر و آسفالت خیابانها و معابر شهر در دستور کار شهرداری قدس قرار گرفته است.

وی  افزود: در همین راستا عملیات عمرانی آسفالت  بسیاری از معابر شهر که به دلیل حفاری های ادارت خدمات رسان و اجرای شبکه های فاضلاب متاسفانه به شکل ناهمواری درآمده در دستور کار قرار گرفته است که با اجرای آن در نقاط مختلف شهر موجب سهولت در تردد وسایل نقلیه و شهروندان خواهد شد.

 رئیس شورای اسلامی شهرقدس تصریح کرد: بهسازی ، لکه گیری و اجرای روکش آسفالت به ترتیب اولویت معابر  اجرایی میشود  تا یکی از چالش های  اصلی معابر  شهر مرتفع شود.

عسگری با بیان اینکه اعتبارات موجود پاسخگوی تمام مشکلات موجود در سطح شهر و مدیرت شهری  نیست؛ عنوان کرد: سیاست ما در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری بهره گیری از تمام ظرفیت ها با صرف کمترین هزینه جهت  رسیدن به  نتایج مطلوب  و  رضایت مندی  شهروندان است.

عسگری ضمن تاکید بر مشارکت  و تعامل تمام ادارات خدمات رسان با شهرداری گفت: در اجرای خدمات عمرانی و حفاری  در معابر باید هماهنگی لازم با شهرداری صورت بگیرد تا پس از اجرای عملیات بهسازی و  آسفالت معابر، مجددا  حفاری توسط سایر ادارات انجام نشود.

 رئیس شورای اسلامی شهرداری قدس تلاش و همت مجموعه شهرداری را برای  ساماندهی امور شهری بسیار مطلوب ارزیابی کرد   و گفت: تمام مشکلات و کاستی های موجود با ترسیم  برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و با الویت بندی اجرایی می شود.

 وی در خاتمه ضمن تقدیر  از شکیبایی شهروندان در اجرای طرح های جهادی و  عمرانی شهرداری، متذکر شد: بی تردید  با اجرای طرح جهادی بهسازی و آسفالت معابر شهر تحول چشم گیری  در راستای خدمت به شهروندان و تسهیل در امر رفت و آمد  صورت می پذیرد.

 

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل