نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری نخستین هم اندیشی کارگروه برنامه ملی شهاب در سال 97/96 در شهریار

به گزارش خبرشهر، نخستین هم اندیشی کارگروه برنامه ملی شهاب با حضور پارسا مدیرآموزش وپرورش شهریار،نادری رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل ،آقاخانی معاون آموزش ابتدایی شهریار واعضای کارگروه منطقه برگزار شد .

در ابتدا مدیر آموزش وپرورش شهریار  ضمن خیرمقدم اظهارداشت :برنامه ملی شهاب یعنی تفاوت ها را دیدن و گام اول در این راه، شناسایی است .

پارسا درادامه با اشاره به نقش استعداد های برتر در جامعه بیان داشت: شناسایی و هدایت استعداد های برتر در پیشبرد اهداف و توسعه یک جامعه نقش بسزایی دارد.

در ادامه نادری رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل ضمن تقدیر از زحمات کارگروه منطقه وبا توجه به اینکه شهریار اولین منطقه در استان است که دانش آموزان پایه چهارم در طرح شهاب  به پایه هفتم وارد می شوند گفت: ۸ نفر از همکاران مجرب در منطقه شهریار برای اجرای ادامه فعالیت شهاب در منطقه به اداره کل معرفی شدندکه پس از گذراندن دوره آموزشی در مازندران به دانش آموزان جهت هدایت بیشتر کمک می کنند.

در پایان این هم اندیشی  محمد آقاخانی معاون آموزش ابتدایی  گزارش کاملی از فعالیت های شهریار در ۳ سال گذشته ارائه کرد و درخواست کردکه  شیوه نامه تکمیلی در خصوص اجرای برنامه در متوسطه اول (پایه هفتم) از سوی اداره کل به منطقه ارسال گردد تا با برنامه ریزی دقیق طرح شهاب اجرا گردد.

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل