نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

200 دستگاه تاکسی ناوگان تاکسیرانی نوسازی می‌شوند

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری با بیان اینکه اصلاح سیستم حمل ونقل درون شهری و برون شهری و نوسازی ناوگان شهری در دستور کار مدیریت شهری قدس قرار دارد گفت:‌ به همین منظور بهبود وضعیت ظاهری و امکانات داخلی با توجه به اولویت‌ها صورت می‌گیرد.

وی  با بیان اینکه تا پایان سال۹۶، ۲۰۰ دستگاه تاکسی ناوگان تاکسیرانی نوسازی می‌شوند،افزود : قطعاً در ناوگان اتوبوسرانی نیز در مسیرهایی که نیاز به تزریق اتوبوس جدید باشد، توسعه ناوگان صورت می‌گیرد تا شاهد سهولت در رفت و آمد شهروندان باشیم.

شهردار قدس اظهار داشت: ارتقای سطح ایمنی با توجه به افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خرید تجهیزات ایمنی از جمله نردبان و جرثقیل برای سازمان آتش‌نشانی از دیگر اقدامات مدیریت شهری برای ارتقاء سطح خدمات‌دهی ایمنی و سلامت شهروندان در مواقع بحران و خطر است.

مختاری همچنین با اشاره به قرارداد فی‌مابین شهرداری قدس و آب منطقه‌ای تهران عنوان کرد: با قرارداد منعقد شده حریم بستر رودخانه شهرستان به شهرداری واگذار شده که در همین راستا با ایجاد کمربند در این منطقه، و ایجاد بوستان و فضای سبز می‌توان از آن به عنوان یک تفرجگاه گردشگری برای شهروندان بهره‌برداری کرد.

خروج از نسخه موبایل