نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم تودیع و معارفه شهردار صباشهر برگزار شد

به گزارش خبرشهر، باحضور هادی رحیمی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، سیامک امینی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار، گرجی بخشدار مرکزی شهرستان شهریار، حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا امام جمعه صباشهر، سرهنگ مکرمی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار و جمعی از مدیران و روسای دستگاه ها، ادارات و نهادهای شهرستان شهریار و اعضای شوراهای شهرها و روستاها مراسم تودیع و معارفه شهردار صباشهر برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر کرم زاده شهردار سابق صباشهر، ایرج مرادبیگی به عنوان شهردار صباشهر معرفی شد.

بنا بر این گزارش در این مراسم رحیمی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در گذشته بر توجه جدی اعضای شورا و شهردار صباشهر به حدود قانونی و حرکت در مسیر قانون تاکید کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر لزوم برنامه یزی دقیق برای آینده شهر و شهرداری گفت: اعضای شورای شهر می بایست در جهت استفاده بهینه از منابع موجود و باتوجه به افزایش کمک های دولتی در قالب مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری، به نحوی برنامه ریزی کنند تا مردم خمات رسانی و توجه به حل مسایل و مشکلاتشان را حس کنند.

امینی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار نیز در سخنانی بر توجه جدی به مردم و خواست مردم تاکید کرد و گفت: اعضای شورای شهر و شهردار منتخب می بایست با تعامل خوب و مثبت به خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم بیاندیشند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند.

منبع: فرمانتداری شهریار

خروج از نسخه موبایل