نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مرکز جامع تصویربرداری قدس تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرشهر، مدیر مرکز جامع تصویربرداری قدس در بیست و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: شهرهای حومه تهران از نظر تجهیزات پزشکی کمبودهای بسیاری دارند ودر شهرقدس نیز جای خالی یک مرکز تصویربرداری که تمامی نیازهای شهروندان را مرتفع نماید، خالی بود.

وی افزود: شهروندان قدس برای انجام امور عکسبرداری تخصصی پزشکی سالها مجبور بودند به شهرهای اطراف مراجعه نمایند که علاوه بر تحمیل هزینه های بیشتر، مشکلات دیگری نیز برای شهروندان به دنبال داشت که همین امر انگیزه ایی برای احداث یک مرکز تخصصی در ما ایجاد شد و پس از دوندگی های بسیار و با همکاری مسئولان وقت شهرستان موفق به کسب مجوز احداث این مرکز شدیم.

وی اظهار داشت: این مرکز در ساختمان ۵ طبقه با زیربنای ۹۰۰ متر مربعی احداث شده و اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بسیاری از دستگاه های تخصصی که همگی آخرین و بهترین مدل نوع خود هستند خریداری شده است که با برآورد انجام شده تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

آرمین عنوان کرد: دستگاه سی تی اسکن، ماموگرافی دیجیتال، تراکم استخوان و رادیولوژی تمام اتوماتیک از جمله دستگاه هایی هستند که پیش از این در قدس موجود نبودند و امید است که با افتتاح این مرکز گرهی از مشکلات شهروندان باز گردد.

خروج از نسخه موبایل