نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

از اجرای طرح آبرسانی رینگ شرقی شهریار

به گزارش خبرشهر، رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در حاشیه این بازدید افزود : با اجرای این طرح و تکمیل این بخش از رینگ شرقی آبرسانی شهریار ، امیدواریم ضمن ذخیرۀ آب و اتصال به خطوط توزیع موجود، باعث تامین آب با فشار، کمیت و کیفیت مناسب در این مناطق شود .

وی افزود: شورای اسلامی شهر شهریار از این اینگونه طرح ها حمایت خواهد کرد چرا که معتقدیم این کار باعث رفع مشکلات مردم در حوزه آبرسانی خواهد شد .

رئیس شورای شهر شهریار در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: با تعریف پروژه ها و اطلاع رسانی و آگاهی از نحوه ارائه خدمات و تعیین اینکه هر پروژه چه خدماتی به مردم ارائه خواهد کرد، شورای شهر در کنار آبفای شهریار در اجرای این چنین پروژه ها خواهد بود.

مهدور در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه نزدیک به سه از عمر شورای پنجم میگذرد، تعامل حوزه های مختلف و همکاری آنان با شورای اسلامی شهر شهریار بسیار رضایت بخش است.

محرمی مدیر امور آبفای شهرستان شهریار نیز در بازدید از پروژه ی آبرسانی افزود : با توجه به رشد جمعیت شهری، گسترش و توسعه شهر و همچنین افت سطح آب منابع زیر زمینی و بمنظور تامین کسری آب در مناطق تحت پوشش بویژه مناطق جنوب شهریار، عملیات اجرای رینگ شرقی (خط انتفال آبرسانی) با اولویت در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد : فاز اول پروژه طی سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ بطول حدود ۲ کیلومتر لوله گذاری با قطر ۸۰۰ میلیمتر چدن داکتیل، حد فاصل چهار راه محمدآباد، حاشیه کمربندی شادچای تا ابتدای پایانه مسافربری انجام شد، که با دستور مساعد مدیرعامل شرکت و پیگیری همکاران دفتر فنی، فاز دوم و تکمیلی عملیات اجرایی طرح شروع شد.

محرمی تصریح کرد: این طرح با اعتبار جاری این شرکت آب و فاضلاب شهریار در حال اجرا است و با ۵۵ درصد پیشرفت کار روبرو است ، پیش بینی می شود ظرف ببست روز آینده به پایان برسد.

مدیر امور آبفای شهرستان شهریار در پایان سخنان خود با بیان این که محل اجرای این طرح در یکی از نقاط پر تردد است اضافه کرد: فاز دوم طرح از مجاورت پایانه مسافری و بلوار رزمندگان آغاز شده است .

منبع: شورای شهر شهریار

خروج از نسخه موبایل