نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برنامه‌های ویژه‌‌ای به مناسبت هفته کتاب در قدس اجرا شود

به گزارش خبرشهر، سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدس به ریاست معاون سیاسی انتظامی فرماندار و با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس، نماینده شهرداری قدس، نماینده امام جمعه، نماینده‌ای از دفتر نماینده مجلس و رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان قدس صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قدس در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت اربعین حسینی اظهار داشت: در هیچ دین و آیینی سراغ نداریم که ۲۰ میلیون نفر با این روحیه عشق‌ورزی و همدلی دور هم جمع شوند.

سیدعلی اینانلو افزود: ما افتخار می‌کنیم که این همایش سیاسی در مکتب شیعه رقم می‌خورد که تمام دشمنان از انتشار این خبر جلوگیری می‌کنند و تمام خبرگزاری‌های مهم دنیا که با شیعه و اسلام مشکل دارند، سعی در منعکس نشدن این واقعه عظیم دارند اما آن‌قدر پیاده‌روی اربعین مهم است که بی‌واسطه انتشار پیدا می‌کند.

وی با اشاره به ۲۴ آبان‌ماه که آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی است، بیان کرد: باید این هفته گرامی داشته شود و در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای در شهرستان قدس اجرا شود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قدس افزود: باید ببینیم که سرانه کتاب‌خوانی در این شهرستان چه مقدار است که با وجود تبلیغات منفی که در سال‌های گذشته برای شهرستان اتفاق افتاده و با دید منفی شهرستان را می‌شناسند؛ اما در حقیقت این‌چنین نیست.

اینانلو در ارتباط با سطح علمی شهرستان قدس گفت: شهرستان قدس تقریباً یک قطب علمی در استان تهران است و جوانان بافرهنگ در این شهرستان به‌وضوح دیده می‌شوند؛ چنان که در روز ۱۳ آبان از دانش‌آموزان رتبه برتر تجلیل شد.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل