نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهرداری برای ایجاد درآمد پایدار از ظرفیت های موجود استفاده کند

به گزارش خبرشهر، نقی علی وند ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان، گفت: سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به همه ی مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند.

وی افزود: منابع مالی شهرداری ها محدود است و نیازهای شهر نامحدود، از این رو برای تامین درست بودجه باید به صورتی برنامه ریزی کرد تا بتوان نهایت استفاده را از منابع موجود برد و به سمت و سوی عملیاتی شدن برنامه گام برداریم.

علی وند در خصوص برون سپاری پروژه های شهرداری،اظهار داشت: برای ایجاد درآمد پایدار باید از داشته ها و ظرفیت های موجود در شهر همچون آمفی تئاتر  و باغ شازده استفاده کرد و با همکاری مناسب با بخش خصوصی هم استفاده بهینه از فضای موجود داشته باشیم و هم درآمد خوبی عاید شهر خواهد شد و هزینه ها نگهداری نیز از دوش شهرداری برداشته شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد: شورا و شهرداری در اجرای پروژه ها اولویت بندی کرده اند و ابتدا تکمیل پروژه ها نیمه تمام و سپس پروژه هایی که سرانه عمومی را تامین می کنند در اولویت هستند و مقرر شده که از نظرات و پیشنهادات شهروندان برای اولویت بندی اجرای پروژه ها استفاده شود.

 

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل