نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تعیین اعضای شورای شهر برای نظارت اختصاصی بر پروژه های مهم شهر

به گزارش خبرشهر، محسن عسگری در بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به اینکه برونسپاری پروژه هایی مانند آمفی تئاتر ضروری است، گفت: البته هنوز شهرداری این پروژه را از پیمانکار تحویل نگرفته است و با توجه به استهلاکی که پروژه دارد باید نظارت بیشتری صورت گیرد تا پس از تحویل، شرایط برونسپاری بررسی شود.

وی افزود: برونسپاری پروژه های عمرانی مزیت های بسیاری برای شهرداری دارد، ایجاد درآمد پایدار، حذف هزینه های نگهداری و عدم استفاده از نیروی انسانی شهرداری از جمله مزیت های این مهم است ولی باید با استفاده از مشاوران حرفه ایی، برونسپاری به شکل صحیح انجام شود.

عسگری در خصوص متوقف شدن پروژه پل ورودی شهر، اظهار داشت: علیرغم این که پروژه پل ورودی، ملی است و ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد شهروندان از ما انتظار پیگیری و رسیدگی دارند که پیشنهاد می شود که یکی از اعضا به صورت اختصاصی مسئول پیگیری امور مربوط به این پروژه شود و رابط شورا با دیگر مسئولان متولی این پروژه باشد.

رییس شورای اسلامی شهرقدس با اظهار تاسف از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز ، گفت: ادامه روند ساخت و سازهای غیرمجاز با هر دلیلی که اتفاق می افتد، غیر قابل قبول است و از شهردار تقاضا می کنیم که با متخلفین برخورد جدی و شدید صورت گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه سلامت برای شورا و شهرداری، عنوان کرد: اعضای شورا با حضور در مجمع خیرین سلامت استان توافقاتی انجام دادند که مقرر شد با تامین دو قطعه زمین توسط شورا و شهرداری این مجمع ظرف یکسال دو مرکز سلامت تحویل قدس دهند که تجهیزاین مراکز توسط دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهد شد.

عسگری در پایان گفت: نقی علی وند و حسین چناقچی از طرف شورای اسلامی شهرقدس به ترتیب ناظر پروژه های آمفی تئاتر و پل ورودی شهر خواهند بود.

 

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل