نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برجام اثبات حقانیت سخنان مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاه‌نشین در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان که با حضور خیل عظیم دانش‌آموزان و دانشجویان و مسئولان ارشد شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: در سال ۵۸ زمانی که خیل عظیمی از دانش‌آموزان پیرو خط امام با راهپیمایی اقدام به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در خیابان مرحوم آیت‌الله طالقانی کردند، مردم بسیار خوشحال بودند که از دست رژیم ستم‌شاهی و خوی استکباری آن رها شدند که به‌ عنوان برگی زرّین در تاریخ انقلاب کشورمان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در آن زمان آمریکای جنایتکار در قالب جنگ تحمیلی، کودتای نوژه وغیره منافقان را به جان مردم می‌انداختند بیان کرد: امروز نیز یک روز در قالب طالبان، روز دیگر در قالب داعش و حکومت اقلیم کردستان می‌خواهند در میان کشورهای مسلمان جنگ و ناآرامی ایجاد کنند.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس با بیان اینکه آمریکا صرفاً به‌دنبال منافع خود در منطقه است، افزود: هدف اصلی آمریکا در منطقه، فروش و توسعه کارخانجات اسلحه و بهره‌برداری از منابع نفتی خاورمیانه است. امروز بر ما لازم است تا با بسترسازی مناسب نسل جوان را همانند دانش‌آموزان دیروز که با بصیرت و صلابت لانه جاسوسی را تسخیر کردند، شرایط رشد و فعالیت‌های علمی و پژوهشی‌شان را بیش‌ از پیش فراهم کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز جنگ‌طلب نبوده است تصریح کرد: اما ترامپ و کنگره آمریکا فقط یک هدف‌ دارند و آن ‌هم دفاع از اسرائیل و مواضع آن در راستای جاه‌طلبی است.

عضو کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام حقانیت سخنان رهبر معظم انقلاب است گفت: امروز تمام جناح‌ها و احزاب در کشور در زمینه برجام و عهدشکنی آمریکا به وحدت رسیده‌اند و همه‌ ما زیر پرچم مقام معظم رهبری مقتدرانه ایستاده‌ایم.

محمودی در پایان با تأکید بر اینکه آمریکا می‌خواهد در سایه ایجاد ناآرامی در بین مسلمانان در منطقه به منافع خودش برسد خاطرنشان کرد: ما امروز به تحقق روزافزون اقتصادمقاومتی نیاز داریم و باید باور داشته باشیم که به‌ واسطه‌ بدعهدی آمریکا در برجام، در بسیاری از امور علمی و دانش‌بنیان در جهان حرف اول را می‌زنیم.

 

 

منبع: شهرداری شهرقدی

خروج از نسخه موبایل