نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در رفع موانع تولید و ارائه تسهیلات به کارآفرینان توفیقی نداشتیم

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاه‌نشین در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس اظهار داشت: نگرانی و دغدغه والدینی که فرزندانشان به سن میانسالی نزدیک می‌شوند و هنوز در تشکیل خانواده و یافتن شغل مناسب توفیق نداشته‌اند بر کسی پوشیده نیست. برنامه ششم، تبصره‌های بودجه، سیاست‌های ابلاغی رهبری و مصوبات مجمع تشخیص همه تاکید بر این دارد که به مشکلات اقتصادی کشور پرداخته شود، موانع تولید از بین برود و تسهیلات و منابع در اختیار کارآفرینان و تولید کنندگان قرار گیرد، اما در هیچ کدام از این‌ها توفیق نداشته ایم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به پروژه‌های نیمه تمام و همچنین مسائل حاشیه‌ای شهر تهران، افزود: از وزیر کشور بخاطر انتخاب استاندار توانا،‌ کارآمد و اخلاق مدار، مهندس مقیمی، از وزیر راه برای احداث بیمارستان‌های ملارد و قدس، از وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان امام خمینی، تشکر می‌کنم و امیدوارم برای ادامه این کارها اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

محمودی با اشاره به مشکل دامداران، کشاورزان و باغداران اظهار داشت: تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران از خواسته های عموم اهالی منطقه است.

این نماینده مجلس همچنین از شهردار و شورای شهر جدید تهران خواست ارتباط خود را با شهرهای همجوار تقویت کنند.

وی یادآور شد: شهرهای همجوار پایتخت خوابگاه‌هایی هستند که روزانه ۲ میلیون نفر از آنها به تهران می‌روند و گرفتار ترافیک جاده‌های مواصلاتی هستند که لازم است برای حل مشکل آنها تدابیری اندیشیده شود.

 

منبع: ایسنا

خروج از نسخه موبایل