نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید اعضای یونیسف مستقر در ایران از مدارس شهریار

به گزارش خبرشهر، معاون دفتر یونیسف مستقر در ایران  به همراه رئیس اداره اتباع خارجی آموزش وپرورش شهرستانهای تهران از دومدرسه ای  که دارای اتباع خارجی بودند بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید مدیر آموزش و پرورش شهریار در خصوص مدارسی که مورد بازدید قرار گرفتند اظهار داشت: برخی نقاط شهریار به لحاظ وجود اتباع خارجی متراکم تر از سایر نقاط هستند و در طول سه سال گذشته تا کنون شاهد رشد تعداد دانش آموزان اتباع خارجی در این شهرستان هستیم .

پارسا در خصوص امکانات و خدمات موجود در مدارس بیان کرد: در فرایند آموزشی میان دانش آموزان ایرانی و اتباع  تفاوتی وجود ندارند و همه دانش آموزان باهم برابر هستند.

در ادامه معاون دفتر سازمان یونیسف در ایران  هدف از این بازدید را پیگیری نحوه آموزش اتباع خارجی و بررسی چگونگی  توزیع کمک های بین المللی در قالب پک های آموزشی به دانش آموزان اتباع خارجی عنوان کرد.

ذوالفقار علی خان  اذعان داشت:  در مدارسی که  مورد بازدید قرار گرفت ما شاهد با لابودن سطح آموزش در این شهرستان هستیم  و بسیار خوشحال و خرسند هستیم که دراین کشور فرصت برابری میان این دانش آموزان و اتباع خارجی مشاهده می شود.

علی خان در آخر افزود: تجربه سفر به ایران تجربه پرباری بود و مدارس شهریار در مقایسه با اغلب مدارسی که من در کشور های مختلف بازدید کردم بی شک جزء بهترین مدارس است.

 

منبع: اداره آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل