نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۴۰۰ خانواده شهید شهریار در قالب «طرح سپاس» تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرشهر، نادر نصیری در آئین آغاز طرح سپاس شهریار و دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید این شهرستان که با حضور عموم مسئولان در مهدیه امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم همچنان خدواند ما را در مسیر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یاری کند.

وی افزود: گرچه همه همکاران ما در سرتاسر کشور به جهت تحقق منویات مقام رهبری، فرمان و تکلیف شرعی که داریم تلاش کرده‌اند؛ اما به لطف خداوند و همدلی مسئولان طرح سپاس در شهرستان‌های استان تهران در دور اول انجام شده و هم‌اکنون در مرحله دوم قرار داریم که اثرات بسیار ارزنده‌ای را تاکنون داشته است.

نصیری با بیان اینکه احساس مسئولیت فرمانداران شهرستان‌های استان تهران بسیار متفاوت با دور گذشته و متمایز با دیگر استان‌ها در حال اجرا شدن است و این به خاطر وجود تعامل و همدلی و احساس وظیفه است تصریح کرد: در بازدیدهای قبل حدود ۲۰هزار دیدار داشتیم و نزدیک به ۱۰هزار بازدید در یک سال گذشته در قالب طرح سپاس انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: دستاوردهای خوبی در قالب طرح سپاس بوده که مهم‌ترین آن همراهی مسئولان در این مسیر بوده که سبب شده ارتباط بهتری بین خانواده شهدا و مسئولان برقرار شود و بسیاری از مشکلات این عزیزان در این دیدارها رفع شده؛ همچنین بسیاری از دغدغه‌ها نیز در این دیدارهای مستقیم از سوی خانواده شهدا و ایثارگران بیان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در هر لحظه باید در مقام سپاس‌گذاری از خانواده شهدا قدم برداشته و این سخنی بسیار گهر بار از مقام معظم رهبری است عنوان کرد: مقام معظم رهبری از طلایه‌داران حرکت در مسیر دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهدا هستند و این نشان می‌دهد که حتی لحظه‌ای از زمان را برای دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران که امنیت، عزت و استقلال کشور را از آنها داریم از دست ندهیم و تجلیل این بزرگواران در رأس امورمان باشد.

نصیری در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در نظارت‌هایی که از این مجموعه صورت گرفت و در ارزیابی‌های انجام شده در بسیاری از امور در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده و در حال حاضر نیز در جشنواره رجایی استان رتبه اداره کل برتر استان را به خود اختصاص داد.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل