نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۳ نفر در ملارد بر اثر گازگرفتگی جان باختند

به گزارش خبرشهر، جمال نادری‌پور از حادثه انتشار گاز مونوکسیدکربن در یک واحد مسکونی خبر داد و اظهار کرد: خودروی این خانواده مقابل در همسایه پارک و امکان تردد از همسایه سلب شده بود، به همین دلیل همسایه‌ها برای جابه‌جایی خودرو به منزل آنها مراجعه کردند و از این گازگرفتگی مطلع شدند؛ ساعت حدود ۱۰ صبح حادثه گازگرفتگی به آتش‌نشانی ملارد اطلاع داده شد و این گاز از یک آبگرمکن دیواری منتشر شده بود.

وی اضافه کرد: در این واحد مسکونی یک کودک دختر ۱۲ ساله، یک پسر ۲۱ ساله و یک خانم ۴۵ ساله حضور داشتند که در اثر انتشار گاز متأسفانه جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری ملارد افزود: ظاهراً دو روز قبل از این حادثه، گازگرفتگی در همین واحد مسکونی سبب مراجعه افراد این خانواده به درمانگاه شده و درمانگاه نقص وسایل گازسوزی را به این افراد گوشزد کرده بوده است اما متأسفانه توجه و اقدام به اصلاح وسیله گازسوز مذکور نکرده‌اند.

نادری‌پور افزود: مادر خانواده به حمام مراجعه کرده بوده و افزایش شعله آبگرمکن سبب انتشار گاز در خانه شده بود و ابتدا دختر و پسر که درون خانه بودند، دچار گازگرفتگی می‌شوند و سپس گاز به درون حمام نیز سرایت کرده و سبب گازگرفتگی مادر خانه شده است.

منبع: آتش‌نشانی شهرداری ملارد

خروج از نسخه موبایل