نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پروژه بهسازی محور چیتگر در دستورکار فرمانداری قدس قرار دارد

به گزراش خبرشهر، سید مهدی محمدی در جریان بازدید میدانی از سطح شهر اظهار داشت: متأسفانه معابر شهرستان قدس چهره کارگاه عمرانی به خود گرفته است و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تلاش کنند که پروژه‌ها و برنامه‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی و به اتمام برسانند.

وی افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در سطح شهرستان، پروژه بهسازی محور چیتگر است که یکی از شریان‌های اصلی مواصلاتی کمربندی چیتگر به شهرستان‌های شهریار و اندیشه است که در این راستا ساماندهی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ هم‌جوار با این محور نیز در حال انجام است.

فرماندار قدس با بیان اینکه بسیاری از شهرهای همجوار در رکود طرح‌های عمرانی به سر می‌برند تصریح کرد: در بسیاری از نقاط شهرستان شاهد اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هستیم که تسریع درروند خدمات‌دهی و اجرای پروژه‌ها باید در اولویت دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار بگیرد و هیچ‌گونه تأخیری را در این راستا نمی‌پذیرم.

محمدی با بیان اینکه مبادی ورودی شهر در حکم هویت این شهر است عنوان کرد: ۹۰ درصد صنوف مزاحم و ضایعاتی از مبادی ورودی شهر جمع‌آوری شدند که در این راستا متأسفانه تعدادی از معتادان متجاهر که در این منطقه رخنه کرده بودند جمع‌آوری و تحویل نیروی انتظامی شد.

وی با تأکید بر اینکه تمام صنوف ضایعاتی باید از ورودی شهر جمع شوند گفت: پس از تسطیح این منطقه اجرای کمربند فضای سبز در دستور کار قرارگرفته و به‌زودی شاهد تغییرات مشهود در بخش ورودی شهرستان از محور چیتگر خواهیم بود.

فرماندار قدس ضمن بازدید مستمر از این منطقه و مشاهده ساخت‌وسازهای غیرمجاز موارد مربوطه را به مدیریت شهری و رئیس شورای شهر انتقال داده تا پیشگیری لازم صورت بگیرد، در ادامه نیز محمدی از محل ساخت ساختمان اداره ارشاد شهرستان بازدید به عمل آورد و در صحبت با پیمانکار مربوطه خواستار برگزاری جلسه‌ای جهت تسریع در روند ساخت و بهره‌برداری از این پروژه فرهنگی شهرستان شد.

همچنین بازدید از یک مرکز درمانی بهداشتی نیز از دیگر مواردی بود که در دستورکار محمدی قرار گرفت و در جریان صحبت با کارکنان این مرکز موارد لازم را به رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرقدس انتقال داد.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل