نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عملیات آسفالت و لکه گیری معابرسطح شهر ومناطق ونواحی شهریار

به گزارش خبرشهر، احسان درخشان نسب شهردار شهریار گفت: دربودجه سالجاری خرید و پخش آسفالت و لکه گیری معابروپیاده روهای سطح شهر، نواحی ومناطق  به میزان ۳۵هزار تن آسفالت با اعتبار۵ میلیارد تومان  به تصویب رسیده وطبق برنامه ریزی  از ابتدای سالجاری این پروژه در حال اجراست که امید است موجب تسهیل در رفت وآمد مردم و رضایت مندی شهروندان عزیزرا فراهم آورد.
وی افزود: در این راستا شهرداری شهریاردر سال اقتصاد مقاومتی با مشارکت بخش خصوصی با راه اندازی  کارخانه آسفالت و شن وماسه به مساحت ۵۳ هزار مترمربع ،تلاش نمود تا  باصرفه جویی وکاستن ازهزینه های  جاری ،بر اعتبارات عمرانی بیافزاید و امروز خوشبختانه آسفالت تولیدی ازکیفیت واستانداری بالایی برخوردار بوده و نسبت به سالهای قبل هزینه های این بخش نیز کاهش چشمگیری را نشان می دهد.

ایشان با اشاره به اهمیت مسیرهای پیاه رو و ضرورت بهسازی وآسفالت این مسیرها گفت : پیاده روی و پیاده رو ها جزء مهمی  از شبکه جابه جایی شهری هستند و تحرک ،سلامت ونشاط اجتماعی از نتایج اجرای این طرح هاست  ودر حال حاضربا این رویکرد ، توسعه ، ایمنی و بهسازی این شبکه ها  بیش از گذشته مورد توجه تصمیم گیران و مدیران شهری قرار گرفته وامید است عابران پیاده در کمال ارامش وسهولت  از این مسیرهای پیاده رو استفاده نمایند.
رخشان نسب با اشاره ترمیم نوارهای حفاری گفت: در کمیته حفاری نیز مقرر شده تا تمام دستگاههای خدمات رسان همچون آب ، برق و گاز به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه و حفظ منابع مالی از حفاری های غیرضروری و غیرکارشناسی  پرهیز نموده ودر صورت نیاز بااین کمیته هماهنگی های لازم را بعمل اورند. وی مشارکت و همکاری شهروندان  در اجرای طرح ها و پروژه ها را همچون گذشته بسیار ضروری و مهم دانست وبر تدوام این همکاری ها تاکید کرد..

 

منبع: شهرداری شهریار

خروج از نسخه موبایل