نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توجه به محرومیت‌زدایی یک ضرورت اساسی است

به گزارش خبرشهر، حسین چناقچی با بیان این مطلب اظهار داشت : شهرستان قدس و روستاهای تابعه دارای پتانسیل و ظرفیت‌های غنی هستند اما به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های کافی اقدامات مؤثری اجرایی نشده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی و مدیریت جامع بتوانیم تحولات اساسی را ایجاد نماییم.

وی بابیان اینکه هر چه خدماتی که به مردم ارائه می‌شود بیشتر باشد، مشارکت مردم نیز چشم‌گیر خواهد بود، افزود: باید تلاش نماییم تا با دخیل کردن شهروندان و استفاده از ایده‌های آنان در مسیر رتق‌وفتق شوراها همت نماییم.

 رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های شورای شهرستان محرومیت‌زدایی از مناطق محروم بوده است که در این راستا آبادانی و فقرزدایی از روستاها و برطرف کردن مشکلات و نیازهای اصولی روستانشینان در شرایط حساس کنونی یک ضرورت جدی است.

چناقچی با اشاره به اینکه متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد مهاجرت روستائیان به شهرستان قدس و شهرهای همجوار هستیم، عنوان کرد:  با محرومیت‌زدایی از روستاها و رشد و توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌ها بی‌تردید روستائیان تمایلی به ترک روستا نخواهند داشت.

وی در خاتمه متذکر شد: باید تلاش نماییم تا با شناسایی ضعف‌ها و نیازها و بهره‌گیری از ظرفیت کارخانه جات صنعتی که در محدود حریم شهرستان قدس قرار دارند و مشارکت و تعامل تمامی مسئولان ،مجموعه  شهرستان را در مسیر رشد و توسعه روزافزون سوق دهیم.

 

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل