نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نگاه متمایز شورای پنجم شهر قدس به زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی

به گزارش خبرشهر، حسن عسگری با اشاره به اهمیت توسعهّ زیرساخت‌های ورزشی اظهار داشت: توجه به امر ورزش یکی از مقوله‌های بسیار مهّم است که نه صرفاً اداره ورزش و جوانان و شهرداری بلکه تمام ادارات شهرستان نیز باید نسبت به اشاعه امر ورزش و توسعه زیرساخت‌ها تلاش کنند.

وی با تأکید بر اهمیّت ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: ارتقاء سرانه‌های فرهنگی و ورزشی می‌تواند عامل مؤثری در راستای کاهش بزه و آسیب‌های اجتماعی داشته باشد، که خوشبختانه شوراهای اسلامی دوره سابق نیز در این مقوله عملکرد خوبی داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس با تأکید بر اینکه شورای اسلامی دوره پنجم نیز نگاه ویژه‌ای در این راستا دارد تصریح کرد: با توجه به جوان بودن شورای اسلامی دوره پنجم و توجه این شورا به مقوله ورزش، برنامه‌های واقع‌گرایانه خوبی تدوین شده که با حضور شهردار جدید اجرایی می‌شود.

عسگری عنوان کرد: خوشبختانه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری نیز پیرامون توسعه ورزش همگانی و هم تقویت پایگاه‌های قهرمانی عملکرد مطلوبی را داشته است، که خوشبختانه شهرقدس امسال توانست مقام سوم ورزش همگانی را در استان تهران از آن خود کند.

وی اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس در کنار تمام خدمات و امکاناتی که برای رفاه شهروندان در سطح شهرقدس مهیا ساخته، در امر ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش عمومی خانواده‌های شهرقدس اقدامات خوبی را اجرایی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه‌های ورزش صبحگاهی در ۸ نقطه از سالن‌ها و بوستان‌های شهرقدس در حوزه ورزش همگانی اقدام خوبی بوده، که توانسته مسیر توسعه ورزش همگان و جذب شهروندان به مقوله ورزش را هموار کند.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل