نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شورای شهر به دنبال ارائه پروژه های ماندگار باشد

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاهنشین در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: روزهای خدمت به سرعت طی می شوند و همه افرادی که این فرصت منحصر بفرد را بدست آوردند باید با ترسیم چشم انداز برای خود سعی در ارائه مطلوب خدمات و کارهای ماندگار داشته باشند.

وی در خصوص مشکل ساخت و سازهای غیرمجاز در قدس گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در قدس به سرطان تبدیل شده و رفع آن نیازمند سیاست های کلان است و حتما نیاز به برخورد های جدی و اساسی دارد.

نماینده مردم شهرستان های قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی با سلیقه ای خواندن بحث الحاق شهرقدس به تهران گفت: این موضوع نیاز به بررسی و مطالعات بسیار زیاد دارد باید تمامی نقاط ضعف و قدرت و همچنین فرصت ها و تهدیدهای این طرح بررسی شود و اگر در پایان این الحاق به نفع شهروندان بود، اقدامات لازم اجرا شود.

نماینده مردم شهرستان های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای آوردن مترو به شهر باید شورا و شهرداری مشارکت داشته باشند به این صورت که ایستگاه های مترو را احداث نمایند، همچنین طرحی برای ساخت پایانه بی ار تی در جاده مخصوص کرج ارائه شده که در صورت تحقق کمک شایان توجهی به تردد شهروندان قدس می شود.

منبع: شهرداری قدس

خروج از نسخه موبایل