نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم معارفه و اعطای حکم شهردار جدید قدس انجام شد

به گزارش خبرشهر، در یک جلسه داخلی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست سابق شهرداری و مدیران مجموعه شهرداری برگزار شد، حکم مسعود مختاری به ایشان تقدیم شد.

در ابتدای مراسم محسن عسگری، رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: کمتر از ۲ ماه پیش در خدمت مدیران و پرسنل شهرداری بودیم تا آقای هرمزی را به عنوان فردی اصلح جهت سرپرستی شهرداری معرفی کنیم. ایشان در این مدت خیلی خوب امور شهرداری را پیش بردند که از ایشان بابت تلاش‌هایشان سپاسگزاریم.

عسکری ضمن تشکر از مدیران و پرسنل پرتلاش مجموعه شهرداری که در این فرصت ۲ماهه تا استقرار شهردار جدید موجب شدند امور مردم به شکل مطلوب انجام شود، افزود: در جلسات شورا برای انتخاب شهردار سعی کردیم فردی را انتخاب کنیم که به صلاح مردم و شهر منجر شود و با بررسی‌های انجام شده به آقای مختاری به عنوان مدیری باسابقه و توانمند رسیدیم.

وی با بیان اینکه یک خواهش و یک آرزو دارم، بیان داشت: خواهش من از آقای مختاری این است که از توان و تجربه افراد باسابقه و توانمندی همچون آقای هرمزی بهره گیرند. همچنین آرزوی توفیق دارم برای آقای مختاری و مجموعه شهرداری که با همدلی یکدیگر مسیر آبادانی شهر را که از گذشته شروع شده، به شکل مطلوب ادامه دهند.

در ادامه مراسم هرمزی، سرپرست سابق شهرداری نیز در سخنانی گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از شورا که این فرصت را ایجاد کردند این تجربه ارزشمند را کسب کنم.

وی با بیان اینکه از مدیران واحدهای شهرداری نیز تشکر می‌کنم که با همکاری صمیمانه خود من را در راه خدمت به مردم همراهی کردند، افزود: مایه افتخار بنده است که به عنوان کارگر در کنار مهندس مختاری باشم و در امور شهر مثمرثمر شوم.

در ادامه مسعود مختاری، شهردار جدید شهر قدس گفت: با افتخار امروز به صورت رسمی در خدمت شما هستم و فرصت خدمت در کسوت شهرداری قدس را از الطاف خداوند متعال می‌دانم .

وی با بیان اینکه با همتی که از مسئولین شهرداری سراغ دارم، یقین دارم روندی که از گذشته آغاز شده است ادامه خواهد یافت، افزود: منابع نیروی انسانی و مالی، ارکان هر مجموعه‌ای هستند که خوشبختانه شهرداری قدس غنی از نیروی انسانی توانمند است. از اعضای محترم شورا کمال تقدیر و تشکر را دارم که به بنده اعتماد کردند و از خداوند می‌خواهم توان دهد تا بتوانم پاسخ این اعتماد را با اقدامات مطلوب بدهم.

مختاری کارهای انجام شده در شهرداری را بسیار مطلوب عنوان کرد و بیان داشت: از پرسنل شهرداری بخصوص آقای هرمزی که در این مدت امانتدار خوبی بودند تشکر و قدردانی می‌کنم. دست یاری به سمت پرسنل و همکاران محترم دراز می‌کنم و از دوستان می‌خواهم تجربیات خود را انتقال دهند. انشاءالله حوزه‌ به حوزه در خدمت دوستان خواهیم بود و در جلسات داخلی مشکلات‌شان را خواهیم شنید. امیدوارم خداوند این توان را بدهد که در راه خدمت به مردم سربلند بوده و امانتدار خوبی باشیم.

گفتنی است در انتهای مراسم حکم مسعود مختاری شهردار جدید توسط ابوطالب آذربرا، عضو شورای اسلامی شهرقدس تقدیم ایشان شد.

پس از پایان مراسم معارفه، شهردار و مدیران ارشد شهرداری در جلسه به منظور آشنایی بیشتر شرکت کردند. در این جلسه پس از معرفی مدیران شهرداری، شهردار قدس گفت: انتظار دارم مبنای ما صداقت و کار برای مردم باشد و هیچ انتظار دیگری از شما نخواهم داشت. همانطور که عرض کردم حوزه به حوزه در خدمت دوستان در بخش‌های مختلف خواهم بود و پیشنهادات و مشکلات‌شان را خواهیم شنید و بررسی خواهیم کرد.

مختاری با بیان اینکه در جلسات شورا نیز تنها یک خواسته داشتم و آن کار و کار و کار بود، افزود: باید با کار و تلاش خود جواب اعتماد اعضای شورا که نمایندگان ملت هستند را بدهیم. باید از ظرفیت شورا نهایت استفاده ببریم که حلقه رابط بین شما و مردم هستند و خواسته‌های مردم را به شما انتقال می‌دهند و از شما هم در میان مردم دفاع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عمر خدمت کوتاه است و وقتی به گذشته برمی‌گردم می‌بینم فرصت کم است و باید از همین امروز تلاش خود را آغاز کنیم. در پایان از اعضای محترم شورا و آقای هرمزی که در این مدت تلاش کردند تشکر می‌کنم و از ایشان می‌خواهم همکاری خود را با ما ادامه دهند.

در ادامه مراسم نیز دیگر اعضای شورا در اظهاراتی با تبریک انتصاب آقای مختاری به عنوان شهردار قدس، برای ایشان و مجموعه شهرداری آرزوی توفیق کردند.



منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل