نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آئین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای مدارس شهریار

به گزارش خبرشهر، مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه دستاورد های مدارس منطقه شهریار با نام دوباره تدبیردوباره مهربا حضور شفیع پورمعاون آموزش متوسطه  اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران ، پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار،مدیران مدارس  ودیگر مسئولین در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

مدیریت آموزش و پرورش شهریار در خصوص اهداف نمایشگاه اظهار داشت:هدف این نمایشگاه صرفا مستند سازی نیست بلکه هدف ما این است که عملکرد ها و دستاورد های مدارس را در معرض نمایش قرار دهیم تا سبب تبادل تجربیات مدارس با هم شود.

وی در ادامه افزود: تجربه ها و آگاهی های به دست آمده، نگاه جدید و نوینی را به مدیران مدارس داد تا در فعالیت هایی که در این نمایشگاه که به صورت تیمی و گروهی انجام گرفت،سبب ایجاد همکاری و همدلی و در نهایت ارزیابی فعالیت های مدیران را حاصل شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستانهای تهران  نیز ضمن تاکید بر سخنان پارسا افزود: معلمین، راهنما و چراغ راه بشریت هستند و نعمت دانایی را به ما عطا کردند، ولیکن مدیران، محور تغییر و تحول آینده این سرزمین در حوزه آموزش و تعلیم تربیت هستند

شفیع پور در خصوص برگزاری نمایشگاه مورد نظر افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در راس نشان دهنده تدبیر مدیریت آموزش  پرورش شهریار که به نوبه ی خود یکی از بزرگ ترین مدیریت ها از لحاظ کمیت و کیفیت است.

وی در همین راستا گفت: شهریار یکی از محدود شهرستان هایی است که با وجود روند رشد بالای جمعیت از لحاظ آماری و شاخص های متعدد در سطح بالایی قرار دارد.

شایان ذکر است که در پایان مراسم علاوه بر اهدا لوح تقدیر به منظور قدر دانی از کلیه مدیران مدارس ،سه محور به عنوان محور های برگزیده نمایشگاه منتخب شدند.

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

 

خروج از نسخه موبایل