نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قدرت باید منجر به اقتدار شود نه اهانت و زورگویی

به گزارش خبرشهر؛ مراسم تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان شهریار با حضور سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، سرهنگ مکرمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار، فاضل حسینی رئیس دادگستری شهرستان شهریار، حسین زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهریار، فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار و فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان شهریار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این مراسم سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات نیروی انتظامی شهرستان شهریار در تامین امنیت و آرامش شهروندان گفت: با تلاش های نیروی انتظامی و همکاری و همراهی شورای تامین توانسته ایم شهرستان شهریار را در حوزه امنیت به جایگاه مناسبی برسانیم هرچند که باید تلاش کرد تا ارتقا پیدا کند.
فرماندار شهرستان شهریار هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل و تقدیر از فرماندهان و تلاشگران نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: از دیدگاه مردم، امنیت در وهله اول با حضور و از منظر نیروی انتظامی سنجیده می شود و در نوع عملکرد، شجاعت، رشادت، رافت، محبت و همه خصوصیاتی که می تواند در یک کارگزار موثر نظام متجلی شود می بایست در نیروی انتظامی ظهور و بروز داشته باشد.
ناجی با ذکر این نکته که قدرت باید منجر به اقتدار شود؛ افزود: قدرت اگر منجر به زورگویی، عدم تکریم مردم و اهانت شود می تواند ایجاد اشکال کند ولی اگر قدرت منجر به اقتدار شود مردم این نوع از قدرت را دوست دارند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی و توجه به رضایتمندی مردم در تمامی ادارات و دستگاه ها گفت: در مواجهه با مردم هرچقدر بتوانیم اصول اخلاقی را رعایت کنیم و رضایتمندی مردم را تامین کنیم به اهداف مان نزدیکتر شده ایم.
وی افزود: آنهایی که نیت شوم در ذهن شان دارند به شدت باید از نیروی انتظامی واهمه داشته باشند و کسانی که به دنبال زندگی آرام و خوب هستند به شدت باید به نیروی انتظامی نزدیک باشند.
ناجی در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در تعامل قانونمند و وظیفه مند با دستگاه قضایی بوده و این تعامل باید بیشتر و بهتر تقویت شود.

منبع: فرمانداری شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل