نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازید فرماندار قدس از طرح تعریض و ساماندهی حاشیه محور چیتگر

به گزارش خبرشهر، فرماندار و مسئولین واحدهای مختلف فرمانداری شهرستان قدس عصر روز شنبه از روند اجرایی طرح ساماندهی و تعریض محور چیتگر بازدید کردند.

سید مهدی محمدی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: علت مشکل ترافیکی محور چیتگر کم عرض بودن این محور می باشد که پروژه تعریض و ساماندهی از چند سال گذشته آغاز شده ولی متاسفانه تا کنون به پایان نرسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد : با پیگیری های بعمل آمده و با تعاملات صورت گرفته با دستگاههای ذیربط درپی حل مشکل و به پایان رساندن عملیات تعریض محور چتگر در آینده بسیار نزدیک هستیم.

وی خاطر نشان کرد: جهت رفع مشکلات ترافیکی پیشنهاداتی از سوی دفتر فنی فرمانداری مطرح شده است که در حال بررسی و اجرای آن هستیم.
در ادامه این بازید فرماندار و رئیس کمیته پسماند شهرستان قدس از یک مرکز غیر قانونی جمع آوری ضایعات بازدید و بر ساماندهی مکان های جمع آوری ضایعات در سطح این شهرستان تاکید کرد.

محمدی گفت: تنها چند مرکز جمع آوری پسماند دارای مجوز هستند و مابقی بطور غیر قانونی اقدام به جمع آوری می کنند که خواستار اعمال قانون و همچنین ارائه خدمات بهتر در زمینه جمع آوری ضایعات به شهروندان و هماهنگی بیشتر فی مابین دست اندرکاران متولی در این زمینه هستیم.

در پایان مقرر شد با تعیین فرصت زمانی محدود مبنی بر تخلیه ، تعطیلی و تخریب محل واحد صنفی غیر مجاز  اقدام گردد.

 

منبع: فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل