نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سرمایه گذاری در توسعه ورزش جوانان سبب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود

خطیبی با اشاره به اینکه استعدادهای خوبی در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان وجود دارد گفت: سرمایه‌گذاری در بخش ورزش سبب شکوفایی استعداد جوانان می شود که در این راستا تمام دستگاه‌های اجرائی شهرستان باید همکاری کنند تا ورزش شهرستان ملارد شکوفا شود. فرماندار ملارد با اشاره به رشد ورزش درشهرستان ملارد گفت: شهرستان ملارد افتخارات فراوانی در ورزش دارد که قهرمانی ورزشکاران این شهرستان و کسب ۱۴ مدال در مسابقات آسیایی گویای این مهم است. خطیبی افزود: امروز شهرستان ملارد به عنوان یکی از مراکز مهم کشتی با چوخه در کشور از سوی جامعه کشتی با چوخه به رسمیت شناخته شده است وتاکید ما بر تقویت این رشته ورزشی ودیگر رشته های ورزشی در شهرستان است.
فرماندار شهرستان ملارد در ادامه با اشاره به اجرایی شدن برنامه ششم توسعه در سالجاری گفت: به زودی کارگروهی تحت عنوان پیگیری اجرایی برنامه ششم در این شهرستان ایجاد خواهد شد که وظیفه این کارگروه رصد دستگاه ها در اجرای برنامه ششم است. خطیبی افزود: مسئولین دستگاه هایی که در راستای اجرای برنامه های ششم و چشم انداز بیست ساله در ماموریت های محوله خود کوتاهی کنند جایگاهی در شهرستان نخواهد داشت. وی از مسئولین ادارات خواست نسبت به یادگیری قوانین و آئین نامه های اجرایی برنامه ششم اهتمام داشته و تا آذرماه سالجاری نسبت به ارائه برنامه ها و مشخص نمودن اولویت ها و اهداف خود در برنامه ششم (ارسال برش های شهرستانی) اقدام نمایند.
در ادامه این جلسه صیفوری ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار محترم و اعضا، در گسترش ورزش در سطح شهرسستان، ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره ورزش و جوانان در شش ماهه اول سالجاری گفت: ۲۶ برنامه در طول هفته تربیت بدنی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد. وی افزود: در ۶ ماه سالجاری ورزشکاران و جوانان این شهرستان توانستند بیش از ۳۲۷ مدال در سطح استانی،کشوری و مسابقات آسیایی و تورنومنت های مختلف کسب نمایند که از این مدال ها ۱۴ مدال مربوط به مسابقات آسیایی است.
در ادامه اعضا نظرات و پیشنهادات های خودرا در خصوص برنامه های هفته تربیت بدنی و تدوین برنامه تجلیل از ورزشکاران در طول سال را بیان نمودند.

 

منبع: فرمانداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل