نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در بیش از 500 مدرسه شهریار جشن عاطفه ها برگزار شد

به گزارش خبرشهر، در مراسمی نمادین با حضور یامینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار ،پارسا مدیر آموزش وپرورش ،قره گوزلو رئیس کمیته امداد امام خمینی جشن عاطفه ها در مدرسه شاهد حضرت زینب (س)برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدای این جشن ضمن اشاره به سخنانی از پیامبر در خصوص احسان، نیکوکاری و کمک به مستمندان اذعان داشت:انسان ها به جهت داشتن کمال وانسانیت درجه بندی می شوند که با ملاک قرار دادن میزان توجه ایشان به نیاز ها و رفاه هم نوعانشان اعم از خانواده، جامعه ، کشور و حتی در نقاط مختلف دنیا سنجیده و به درجات بسیارمختلف نائل می شوند.

پارسا در خصوص معذورات عده ای از افراد برای کمک به مستضعفان و محرومان گفت: میزان کمک هایی که یک فرد درچنین مراسم های اهداءمی کند هیچ منافاتی با نیت وی ندارد لذا هر نوع کمکی صرفا نقدی یا غیر نقدی از ارزش این امر نیک کم نخواهد کرد.

درادامه قره گوزلو رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  بیان کرد: شهدا با ایثار جان خویش رسالت نوع دوستی را به ما نشان دادند، باشد که شما دانش آموزان نیز همانند شهدا با ایثار و گذشت نسبت به هم نوعان و چه بسا هم سن و سالان و کودکانی که توانایی مخارج تحصیل را ندارند بانی خیر شوید و به آنها کمک کنید.

 

منبع: آموزش وپرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل