نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رویکرد شورای پنجم به سمت تحقق شعار سال خواهد بود

به گزارش خبرشهر، جلسه فوق العاده شورای شهر شهریار روز گذشته با حضور فرماندار ، معاونین فرمانداری و جمعی از روسای ادارات شهرستان شهریار در محل شورای شهر شهریار برگزار شد رئیس شورای شهر بعد از گزارش ۴۶ روزه کاری شورای شهر افزود: تلاش می کنیم شورا و شهرداری به سمت اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حرکت کند .

وی با اشاره به اینکه شورای شهر به طور مستقیم مسئولیتی در زمینه اشتغال و کارآفرینی ندارد تصریح کرد: موضوع اشتغال و کارآفرینی به قدری اهمیت دارد که هیچ دستگاه و نهادی نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد و وظیفه همه دستگاههاست تا برای توسعه اشتغال و کارآفرینی که مهمترین راهکار برای کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی است تلاش کنند .

رئیس پارلمان شهری شهریار در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : دغدغه ما در شورای شهر اشتغال شده چرا که بیش از نیمی مراجعات مردمی در شورای شهر همین موضوع است امیدواریم با برگزاری اینگونه نشست ها در جهت رفع مشکلات پیش روی تولید و اشتغال در شهرستان بخش بزرگی از آسیبهای اجتماعی را در جامعه برطرف کنیم .

مهدور در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد : ظرفیت های این شهرستان در راستای اشتغال و کار آفرینی فراوان است و باید به درستی و به نحو شایسته دیده شود .

رئیس شورای شهر شهریار در بخش پایانی سخنان خود با تاکید کار آفرینی و توسعه کسب کار خاطر نشان کرد : با یک حرکت جمعی مانند این گونه نشست ها باید زمینه اشتغال و تولید را با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان شهریار مورد توجه قرار دهیم .

 

منبع: شورای اسلامی شهر شهریار

خروج از نسخه موبایل