نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همایش ارتقاء فرهنگ ترافیک در شهرستان قدس برگزار شد

به گزارش خبرشهر، در راستای ارتقاء امنیت تردد کودکان و دانش آموزان ،همایش ارتقای فرهنگ ترافیک با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،رییس پلیس راهور،مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس و همیاران پلیس دبستان نیایش در محل پارک آموزش ترافیک بوستان حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

شاهپور فلاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس در جمع همیاران پلیس ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاشگران عرصه امنیت و نظم اجتماعی  بر ضرورت ترویج  و آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس تاکید کرد.

وی افزود : آموزش مباحث ترافیکی یکی از مهم ترین مسائل در رفع مشکلات ترافیکی است و تاثیرگذاری آن را زمانی می توان بهتر احساس کرد که از روش های گوناگون اعم از آموزش نظری در مدارس ، آموزش عملی وتبلیغات رسانه های گروهی استفاده شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد : آموزش باید از دوران کودکی و از طریق خانواده ها صورت گیرد چرا که در این صورت اثرات مطلوب خود را در اینده نشان خواهد داد و از آنجا که کودکان آینده سازان فردای کشور و مهم ترین عامل ارتقای فرهنگی و اجتماعی محسوب می شوند لذا آموزش فرهنگ ترافیکی به آنان مثمر ثمرتر خواهد بود.

گفتنی است در ادامه این همایش با حضور کارشناسان پلیس راهور آموزشهای لازم در خصوص رعایت نکات راهنمایی و رانندگی در جهت حفظ ایمنی دانش آموزان به همیاران پلیس داده شد.

منبع: شهرداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل