نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست هم اندیشی کمیسیون ورزش شورا با مسئولان ورزش قدس برگزار شد

به گزارش خبرشهر، شست هم اندیشی کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس با رییس اداره ورزش و جوانان، معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس، روسای هیات های ورزشی و برخی ورزشکاران برگزار شد.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس ضمن تشکر از حضور مدعوین، گفت: شورای پنجم و کمیسیون ورزش فعالیت خود را بنا بر شفافیت و صداقت گذاشتند و تلاش دارند با همکاری و تعامل با مسئولان ورزش شهرستان در مسیر رشد و تعالی ورزش قدس گام بردارند.

حسن چیوایی افزود: این نشست برای آشنایی بیشتر با هیات های ورزشی و مسایل و مشکلات ورزشکاران عزیز برگزار شده ولی قطعا در روزهای آتی جلسات تخصصی تری با حضور مسئولان ورزش برگزار می شود تا راهکارهای مناسبی برای رفع مشکلات اتخاذ کنیم،زیرا هر افتخاری که ورزشکاران قدس بدست می آورند مایه سربلندی ماست.

وی اظهار داشت: همه ما باید به دور از هرگونه حاشیه و حرف و سخنی با تعامل و نگاه ویژه به ورزش بنگریم و تلاش کنیم تا شهر خود را با قهرمانان ورزشی خود بیشتر به کشور و جهان معرفی کنیم.

حسن چیوایی – رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس در پایان متذکر شد : شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم و قشر ورزشکار تمام تلاش خود را جهت افتخار آفرینی و هموار کردن مسیر ورزش برای تمامی مردم به کار خواهد گرفت.

در ادامه نشست رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: ورزش و ورزشکاران از ابتدا با سختی، مشکلات و کمبودهایی عجین بوده اند و همواره با تلاش بسیار زیاد خود به قله های افتخار دست پیدا کرده اند ولی همراهی و همکاری مسئولان شهری موجب شده تا از سختی ها کاسته شود و ورزش قدس اکنون در جایگاه مناسب فعلی خود قرار گیرد.

علیرضا صیفوری افزود: مهمترین مشکل ورزش در قدس کمبود امکانات سخت افزاری و همچنین کمبود سرانه و سالن های ورزشی است، البته در سالهای گذشته با همکاری شورا و شهرداری سالن هایی ساخته شده و در اختیار هیات های مختلف قرار داده شده ولی هنوز کمبود بسیاری داریم و رفع این مشکل هم احتیاج به زمان دارد، امید است که با مساعدت همه مسئولان شاهد رفع این مسایل باشیم.

سپس عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت: روسای هیات های ورزشی با روحیه قهرمانی و پهلوانی خود بدون هیچ گونه چشم داشت مالی زندگی خود را وقف ورزش شهر کرده اند و در جهت رشد و تعالی ورزش گام بر می دارند.

حسین چناقچی افزود: این نشست ها برای شناخت بیشتر ظرفیت های و کاستی های ورزش شهر برگزار می شود و امید داریم با ظرفیت های بسیار خوبی که داریم شاهد برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط ورزشکاران قدسی باشیم، رویکرد شورای پنجم هم توجه به ورزش و فرهنگ است و امید است با این رویکرد و تعامل و همکاری با اهالی ورزش شاهد رشد روزافزون ورزش قدس باشیم.

در ادامه نشست عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت: با نگاه ویژه ای که شورای پنجم به ورزش دارد و همچنین تعامل و همکاری که با مسئولان ورزش خواهیم داشت در راه رشد و تعالی ورزش گام برمی داریم.

ابوطالب آذربرا افزود: بنده بعنوان نماینده شما که در گذشته عهده دار مسئولیت اداره ورزش بوده ام با دغدغه ها و مشکلات شما آشنایی دارم و می دانم که شما چه زحماتی برای ورزش این شهر کشیده اید خوشبختانه شوار و شهرداری همواره تعامل خوبی با ورزش داشته اند و در دوره گذشته نیز این ادعا را با فعالیت های آقایان نوروزی و کولیوند بعنوان رییس کمیسیون ورزش و شهردار قدس ثابت کردند.

وی اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری متولی ورزش نیستند و اداره ورزش است که باید راجع به مسایل ورزش شهر تصمیم گیری کند، شورا و شهرداری در واقع بازوی کمکی این اداره هستند و بیشتر فعالیت خود را در این زمینه با فراهم کردن زیرساخت های مناسب، انجام می دهند.

آذربرا عنوان کرد: شورا و شهرداری با در اختیار قرار دادن سالن های ورزشی به هیات های مختلف فضای مناسبی برای رشد ورزش فراهم کردند، همچنین طرح ایجاد یک ساختمان اداری برای استقرار دفاتر هیات های ورزشی در کمیسیون مطرح شده که در اولویت امور کمیسیون ورزش و جوانان قرار دارد.

در پایان روسای هیات های ورزشی و ورزشکاران نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود وضعیت ورزشی شهرستان قدس بیان کردند.

منبع: شهرداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل