نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آتش نشانان عزیز ما در جوانمردی و رشادت به مولا اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا می کنند

به گزارش خبرشهر، درخشان نسب شهردار شهریار در مراسم گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی طی سخنانی با بیان اینکه امسال روز آتش نشانی وایمنی که گرامیداشت یکی از شریف ترین وفداکارترین اقشار جامعه است با ایام عزاداری سالار شهیدان مصادف شده است و چه زیباست این تقارن که آتش نشانان عزیز ما در جوانمردی و رشادت به مولا اباعبدالله الحسین (ع) اقتدا می کنند .

ایشان با بیان این مطلب که هر شغلی سختی ها و لذت های خاص خود را دارد امام بعضی مشاغل بسیار خاص ترند و آتش نشانی یکی از آنهاست ،شغلی که با اضطراب،ترس ونگرانی ،شیرینی ،تلخی وتاسف همراه است و در واقع این روز بهانه ای است تا با گرامیداشت اسنانهایی پرداخته شود که جان وآسایش خود را در راه حفظ جان وآسایش دیگر انسانها می گذرانند تا اناه بتوانند در امنیت زندگی کنند این روز با هدف ترویج ایمنی وپیشگیری از حوادث در سطح کشور وهمچنین یادآوری حماسه آفرینی ها واز خود گذشتگی های آتش نشانها در عرصه دفاع مقدس در سال ۱۳۵۹ وقتی که دشمن مجدداً به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد نامگذاری شده است. شهرداری شهریار شاید نسبت به شهرهای همجوار دارای امکانات مناسب تری می باشداما هنوز فاصله بسیاری چه از نظر نیروی انسانی وچه از نظر تجهیزات و ماشین آلات اطفاء با استانداردهای مد نظر دارد.

ایشان در ادامه افزود:با توجه به اینکه شهر شهریار از نظر تراکم ،وسعت  و جمعیت افزایش یافته است نمی توان با چندین سال قلب مقایسه کرد.

درخشان نسب در ادامه: اولویت شهرداری را افزایش تجهیزات وماشین آلات و خرید اسنوکر آتش نشانی دانست و اظهار امیداواری کرد با رویکرد مدیریت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر این مورد تحقق یابد.

خروج از نسخه موبایل