نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۸۷۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق ‌در غرب استان تهران کشف شد

به گزارش خبرشهر، سردار محسن خانچرلی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهریار ضمن گرامیداشت ایام و تبریک هفته ناجا اظهار داشت: براساس قانون وظیفه اصلی پلیس تأمین امنیت است که با برنامه‌ریزی مناسب باید این مهّم را برای عموم مردم فراهم کند، همچنان که از آغاز انقلاب تاکنون روند رو به رشدی را داشته‌ایم.

وی افزود: لازمه بهتر شدن برنامه‌ها در تمام سطوح، همراهی و مشارکت مردمی است و یکی از اهداف ما در نیروی انتظامی، مردمی کردن امنیت است که قطعاً بدون همکاری عمومی تحقق پیدا نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: روند رشد شهرها و شهرستان‌ها روزافزون است و مهاجرت و موارد دیگر تغییراتی را در رویکردهای انتظامی و امنیتی می‌طلبد که این نکته نیاز به ملزوماتی دارد که یکی از آن‌ها رشد نیروی انسانی و لجستیکی همطراز با رشد و توسعه است که البته در این میان همراهی مردم تمام کم و کاستی‌ها را پوشش خواهد داد.

رشد ۳۰۰درصدی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰در غرب استان

خانچرلی با اشاره به گسترش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰بیان کرد: این مرکز همواره پل ارتباطی محکمی بین ما و مردم است؛ هرچند به خاطر وسعت بالای محدوده خدماتی این فرماندهی که جمعیتی حدود سه میلیون نفری را در برمی‌گیرد، مقداری ارتباط‌گیری سخت بود اما با متمرکز کردن این سامانه روزانه رشد ۳۰۰درصدی را شاهد بودیم، و تعداد تماس‌ها از ۸۰۰ تماس به ۲۵۰۰ تماس فوریتی افزایش پیدا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ادارات خدمات‌رسان مانند آب، برق و… اگر به خوبی ارائه خدمات نکنند سبب می‌شود که طاقت مردم کم و میزان امنیت نیز کاهش پیدا کند و امروز اگر برخی اتفاقات رخ می‌دهد به خاطر عدم رعایت تمام وظایف توسط برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

۱۴ تن موادمخدر در غرب استان تهران کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در حوزه جمع‌آوری اراذل و اوباش در کنار نظارت‌هایی که روزانه صورت می‌گیرد، در طول یک سال گذشته با بیش از ۲۵۰ نفر برخوردهای صورت گرفت، و تا این لحظه بیش از ۱۴ تن انواع موادمخدر در غرب استان تهران کشف و باندهای مربوطه نیز منهدم شدند.

خانچرلی با اشاره به کنترل فضای مجازی نیز بیان کرد: در حوزه فضای سایبری که جای فضای سنتی را گرفته است پرونده‌های متعددی بالغ بر ۵۵۰ پرونده با بیش از ۴۰۰ متهم دستگیر، و در ارتباط با کالای قاچاق با توجه به برقراری امنیت در حوزه اقتصادی و در راستای منویات مقام معظم رهبری اقدام به مسدود کردن مبادی ورودی در منطقه کرده‌ایم و در طول یک سال گذشته بیش از ۸۷۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات ویژه انتظامی در راستای برگزاری مراسم اربعین خاطرنشان کرد: برای عزیمت به کربلا در اربعین مجموعه ما در حوزه سرویس‌دهی در حوزه گذرنامه پرتلاش در حال ارائه خدمات است تا افراد با کمترین مشکل بتوانند بهترین خدمات را دریافت کنند.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل