نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هفته ناجا فرصتی برای تعمیق ارتباط مردم با پلیس

به گزارش خبرشهر، محسن خانچرلی در جمع فرماندهان، روساء پلیس های تخصصی و معاونان ستادی گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری هفته ناجا، ارائه عملکرد یکساله بوده  که می بایست اهم اقدامات و کارهای مهم و شاخص اعلام و اطلاع رسانی شود.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد:یکی از برنامه هایی که می بایست در طول هفته ناجا توسط مسئولان و رده ها انجام شود حضور مسئولان و روسا در بین مردم در مراکز تجمع به ویژه مساجد، نمازهای جمعه، فرهنگسراها ، مدارس ، مراکز علمی … می باشد.

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در هفته ناجا باید طوری عملی شود که ارتباط و تعامل مردم با پلیس مستحکم شده و خدمات و ماموریت های ناجا که هدفی جز آرامش و آسایش مردم را دنبال نمی کند؛ بنحو شایسته معرفی شود.

این مقام ارشد انتظامی بالاترین سرمایه نظام و نیروی انتظامی را حمایت و پشتیبانی مردم عنوان و خاطرنشان کرد:هفته ناجا فرصت بسیار خوبی برای ارائه دستاورد های انتظامی پلیس و تعمیق تعاملات نیروی انتظامی با امت ولایت مدار است.

رئیس پلیس غرب استان تهران در این جلسه بر هماهنگی دقیق تر و برنامه ریزی همه جانبه معاونت ها تاکید و تعمیق سطح تعامل با دستگاه های دولتی، غیردولتی و اقشار اجتماعی و ارتقاء فرهنگ ارزش‌گذاری به ایثارگران، بازنشستگان، کارکنان و خانواده آنان در جامعه را از محوری ترین وظایف ناجا در این هفته عنوان کرد.

وی بیان داشت:هفته ناجا فرصت بسیار خوبی برای ارائه دستاورد های پلیس و تعمیق تعاملات نیروی انتظامی با امت ولایتمدار و سایر نهادها و سازمانهای دولتی و غیردولتی است.

سردار خانچرلی تصریح کرد:هدف اصلی از اجرای برنامه های هفته ناجا جلب اعتماد و مشارکت مردم، دستگاه های دولتی و غیردولتی در تولید امنیت ،تامین نظم و ارتقای احساس امنیت و همچنین نمایش توانمندی، اقتدار، کارآمدی و هوشمندی پلیس و افزایش احساس امنیت در اذهان عمومی می باشد .

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه امنیت از واجبات زندگی اجتماعی است افزود :همانطور که نفس کشیدن از اهم و واجبات و ساختار فیزیکی یک انسان است امنیت نیز از واجبات زندگی اجتماعی به شمار می رود  و امروزه رویکرد پلیس ،تعامل روزافزون با نهادها و سازمان های اجتماعی در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت می باشد.

وی همچنین توجه به خانواده شهدا را وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا ذخایر گرانبهای ملت و سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و ادامه راه شهداء مهمترین وظیفه ماست و به همین جهت اجرای برنامه های ویژه خانواده معظم شهداء در هفته ناجا یکی از اولویت های پلیس خواهد بود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای بهبود وضع معیشتی کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد: در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب برای رفع دغدغه های معیشتی کارکنان تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و در این عرصه در هفته ناجا برنامه هائی برای ارتقای روحیه کارکنان اجرا خواهیم کرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

خروج از نسخه موبایل