نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

گمانه زنی ها از محافل نزدیک به دولت خبر داد: محمدی نوری اولین استاندار جوان استان مازندران خواهد شد

بر اساس اخبار غیر رسمی و در پی بروز اختلافات فراوان بر سر انتخاب فرد جدید برای استانداری مازندران و یا ابقا استاندار فعلی استان، خبرها حکایت از گمانه زنی برخی افراد منتصب به دولت برای انتخاب فردی جوان در مسند استانداری مازندران دارد.

به گفته منابع موثق بعد از انتخاب یک وزیر جوان در دولت تدبیر و امید حالا این مجموعه به فکر انتخاب یک استاندار جوان افتاده تا بدین  صورت از اختلافات بوجود آمده نیز جلوگیری کند. بنابرآنچه که شنیده شد، دکتر محمدجواد محمدی نوری گزینه ای است که محافل خبری دولت از وی به عنوان استاندار جوان استان مازندران یاد می کنند.

محمدی نوری متولد شهرستان نور بوده و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز مسئولیت کمیته جوانان ستاد اصولگرایان معتدل حسن روحانی را برعهده داشته است. محمدی نوری همچنین درسالهای گذشته مشاور دکتر محمدباقر نوبخت معاون فعلی رئیس جمهوری و معاون اسبق مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان تصدی حسن روحانی در ریاست آن مرکز را نیز در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است؛ وی دارای مسئولیت های مختلف اجرایی و سیاسی بوده و در دوره گذشته نیز از مشاوران یکی از اعضای اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران بوده است. آشنایی محمدی نوری به مباحث سیاسی و احزاب و امور مدیریت شهری و اجرایی گویا دولت را وادار به انتخاب اولین استاندار جوان در کشور کرده است که اگر چنین شود باید به فال نیک ‌گرفت.

وی در حال حاضر نیز دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و بازرس خانه احزاب کشور می باشد.

خروج از نسخه موبایل