نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تقدیر از مربیان و فعالان عرصه سوادآموزی شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، در مراسمی با حضور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران ،مدیر آموزش وپرورش شهریار و اعضای شورای معاونین از مربیان و فعا لان عرصه سوادآموزی این شهرستان تقدیر شد .

در ابتدای این مراسم مدیر آموزش وپرورش شهریار ضمن اشاره به وقایع عاشورای حسینی اظهارداشت :عاشورا و وقایع آن در زمان مکان خاصی اتفاق افتاده است اما در س های آن مختص به مکان و زمان خاصی نیست .

پارسا درادامه افزود :یکی از مهمترین درس های واقعه عاشورا روشنگری و هدایت است به طوری که امام حسین (ع)تا آخرین لحظه خواستار هدایت و روشنگری جامعه پیرامون خود که در خواب غفلت به سرمی بردشد.

وی با اشاره به برگزاری نماز ظهر روز عاشورا ازسوی امام حسین (ع)و یارانش نماز روز عاشورا را نمادی از روشنگری و آگاه سازی عنوان کرد.

این مسئول در پایان ،وظیفه مربیان سوادآموزی را روشنگری،آگاهی بخشی و زدودن از تاریکی ها دانست.

در ادامه این مراسم معاون سوادآموزی اداره کل شهرستانهای تهران با انتقاد از کمرنگ شدن مطالعه در بین خانواده ها ،سوادآموزی را سیره وروش پیامبر عنوان کرد .

شهریاری در ادامه با بیان این موضوع که با سوادآموزی افراد بیسواد جامعه را توانمند و ارتقاء بخشیده ایم اظهارداشت :افرادی که حداقل سواد را می آموزند امید به زندگی آنها افزایش می یابد.

وی با تاکید برآموزش مهارتهای زندگی از سوی سواد آموزان آنرا باعث پویا تر شدن جامعه دانست .

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالین و مربیان سوادآموزی شهرستان شهریار تقدیر شد.

منبع:  آموزش وپرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل