نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید سرزده معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان در حال احداث شهر قدس

به گزارش خبرشهر، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر امروز(چهارشنبه) با حضور در شهرستان قدس از پروژه بیمارستان ۱۶۰تختخوابی در حال احداث این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش در این بازدید که نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی،فرماندار،رییس و اعضای شورای اسلامی شهر،معاون فنی و عمرانی شهرداری قدس،رییس شبکه بهداشت شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کردند،پیمانکار پروژه بیمارستان گزارشی از روند احداث و مراحل ساخت این پروژه را ارایه کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید بر لزوم تعامل مسئولان شهرستان جهت تسریع در روند ساخت این بیمارستان تاکید کرد و اظهار داشت : با توجه به مطالبات مردمی و کاستی های موجود در زمینه بهداشت و سلامت، افزایش فضای درمانی یکی مهمترین نیازهای  این شهرستان است که امیدواریم با ساخت و بهره برداری از این بیمارستان این کمبودها تا حد زیادی مرتفع شود.

محمد جعفر علیزاده افزود : ساخت و تکمیل این بیمارستان جزو اولویت های وزارت راه و شهرسازی است که با تخصیص اعتبارات لازم بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل