نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهرستان قدس افتتاح شد

به گزارش خبرشهر، رضا حیدری اظهار داشت: با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی و در راستای اشاعه‌ هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی تصمیم به برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در محل خانه فرهنگ علامه دهخدا گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر کتاب، لوح‌های فشرده و سایر محصولات فرهنگی نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج هرچه بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن در بین آحاد جامعه به ‌ویژه نسل جوان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس تصریح کرد: با توجه با اینکه حدود ۳۰ سال از پایان جنگ می‌گذرد، نسلی در حال پرورش است که به ‌کلی از مسائل جبهه و جنگ دور هستند؛ لذا یکی از مسئولیت‌های خطیر ما در این عرصه این است که با حفظ پیام‌های آن دوران، به نسل‌های کنونی و بعدی نیز انتقال دهیم.

حیدری در ادامه به برنامه‌های ویژه این ایام اشاره کرد و افزود: فضاسازی شهری آمیخته با دفاع مقدس و محرم، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع دفاع مقدس در خانه‌های فرهنگ، نقد و بررسی کتاب‌های موجود با محوریت دفاع مقدس در مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی و ورزشی و همکاری در برپایی نمایش رزمی فرهنگی از خاک تا افلاک بخشی از برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری در این ایام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به کتاب‌های دفاع مقدس می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ عصر از نمایشگاه کتاب هفته دفاع مقدس بازدید و کتاب‌های خود را با تخفیف تهیه کنند.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل