نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار کوتاه انتظامی شهرستان شهریار

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۱ فقره سرقت در شهریار  

 فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو با ۱۱فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرشهر، سرهنگ “فریدون مکرمی اصل” گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت محتویات خودرو، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی،موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند، که پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

 این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و در ادامه به ۱۱ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری سارق گردنبد قاپ در کمتر از ۳ ساعت در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق گردنبد قاپ در کمتر از ۳ ساعت در شهریار خبر داد.

به گزارش خبرشهر، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت گردنبد طلا در شهریار بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری مرکز به محل اعزام شدند.

سرهنگ مکرمی افزود: با حضور ماموران در محل مالباخته به آنان مراجعه و اظهار داشت:در حال عبور از خیابان بودیم که فردی بلافاصله گردنبد طلای دخترم را به سرقت برد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته محل وقوع جرم موفق به شناسایی و در کمتر از ۳ساعت وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: فرد دستگیر شده در مقر انتظامی به با توجه به ادله و مستندات پلیسی به سرقت گردنبد طلا از شاکی اعتراف که در بررسی سامانه های تخصصی پلیس نیز مشخص گردید وی دارای سابقه با عناوین مختلف می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده پس از بازجوئی های تکمیلی با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

خروج از نسخه موبایل