نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جشن جوانه ها در شهریار برگزار شد

به گزارش خبرشهر: جشن جوانه ها ویژه دانش آموزان پایه هفتم با حضور پارسا مدیر  آموزش و پرورش شهریار،حسن پور رئیس اداره بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و سایر مسئولین در مدرسه دخترانه  فاطمیه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهریار در آغاز برنامه خطاب به دانش آموزان گفت: شما نهال های باغ حکمت و دانش هستید و اکنون وارد مرحله ی جدیدی از زندگی خود شده اید لذا باید تمام همت خود را به کار ببندید تا با کسب مهارت های مختلف و استفاده از آنها در زندگی خود بتوانید به اهداف والا تری دست پیدا کنید.

پارسا افزود: مدرسه محیطی بزرگ و اجتماعی است .شما باید در همین راستا، مهارت های فردی و اجتماعی خود را در حوزه تعلیم و تربیت ارتقا دهید تا در جامعه به عنوان فردی مفید ظاهر شوید.

وی با اشاره به مقارن بودن هفته دفاع مقدس و ایام محرم اذعان داشت: عاشورا درس های زیادی را در بر دارد و مهم ترین آن ها ،درس تلاش و همت است .شهیدان با پیروی از درس های  عاشورا توانستند گام های موثری را در توسعه و دوام این کشور بردارند لذا از شما دانش آموزان انتظار می رود که رهروان شهیدان باشید و راه ایشان را ادامه دهید.

شایان ذکر است در پایان این جشن هدایایی به رسم یاد بود به دانش آموزان اهدا شد.

منبع: روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل