نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ارائه خدمات رفاهی به تاکسیرانان شهر قدس

به گزارش خبرشهر، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس از ارائه خدمات رفاهی بیشتر به تاکسی داران و خانواده بزرگ حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان قدس خبر داد.

اصغر چرمی با تأکید بر فراهم شدن زمینه رفاه تاکسیرانان گفت: برای افزایش رفاه تاکسیرانان با برخی مجموعه های خدماتی جهت تامین نیازهای تاکسیرانان تفاهم نامه امضا شده است و به دنبال ارائه خدمات رفاهی بیشتر به تاکسیرانان هستیم.

وی با اشاره به پیگیریهای انجام شده در خصوص  عقد قرارداد با شرکتهای بیمه ای، افزود : سازمان در نظر دارد نسبت به پوشش بیمه ای عمر ، سرمایه گذاری ، حوادث و پوشش های بیمه تکمیلی درمانی  و دندانپزشکی در جهت رفاه حال این قشر خدوم جامعه اقدام نماید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس تأکید کرد: در راستای ارج نهادن به شغل شریف تاکسیرانی و تبیین جایگاه والای آنها که درواقع از شریف ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند و بنده نیزبا افتخار خود را متعلق به خانواده بزرگ حمل و نقل بار و مسافر می دانم ، برنامه ریزی های گسترده ای برای ارائه خدمات رفاهی شایسته برای این قشر زحمتکش صورت گرفته است.

اصغر چرمی یادآور شد :  تاکسیداران و تاکسیرانان ، وانت بارها و …،میتوانند با ارائه کارنامه فعالیت خود از خدمات  کارواش، خدمات مکانیکی، ورزشی، تفریحی، درمانی و…. با تخفیفات  ۲۰ تا ۴۰ درصد و تسهیلات مناسبی که  برای این عزیزان در نظر گرفته شده است استفاده نمایند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل