نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید مدیر کل نوسازی راه آهن استان تهران از ریل راه آهن شهرستان قدس

به گزارش خبرشهر، مدیر توسعه راه آهن استان تهران و فرماندار  و مسئولان شهرستان قدس در پی پیگیری و دعوت فرماندار از  دیوار کشی ریل راه آهن بازدید بعمل آوردند.

دراین بازدید محمدی از مسول فضای سبز خواست به سرعت درختهایی که مانع عملیات عمرانی هستند به صورت علمی جابه جاشوند و همچنین دستور داد رئیس اداره برق نسبت به جا به جایی چند تیر برق مانع فعالیت اقدام نماید.

در حاشیه این بازدید ، تعدادی از اهالی محله کاووسیه نیز با فرماندار و مسولان راه اهن گفتگو داشتند و از مشکلات نبود حریم برای عبور و مرور آمبولانس و آتش نشانی و تجمع فاضلاب در قسمت گودال های زیر گذر ریل راه آهن گلایه کردند.

فرماندار دراین گفتگوی صمیمی اظهار کرد :با وجود اینکه ساخت و ساز غیر مجاز سه دهه قبل در حریم راه آهن ، تخلف اهالی یا مالکین قبلی بوده است ،لیکن فرمانداری در خصوص اعاده حقوق شهروندی  و احقاق حقوق مردم شریف شهرقدس با تمام قدرت پیگیر مطالبات مردم است
محمدی افزود : با پیگیری فراوان و دعوت از مسولان راه آهن و طرح مشکلات پیش آمده در صدد اتمام فوری این مشکلات هستیم

محمدی افزود  وقفه ایجاد شده در اتمام پروژه دیوار کشی در حریم راه آهن و حل مشکل فاضلاب و زیر گذر عابر پیاده به سرعت مرتفع می شود و تا زمانی که این مشکل حل نشده است اجازه فعالیت دیگری در حریم شهرستان قدس به راه آهن داده نمی شود. و بنده پاسخگو هستم.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل