نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف یک انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش20 میلیارد ریال در غرب استان تهران

به گزارش خبرشهر، سردار محسن خانچرلی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان ،با حضور چندین تیم عملیاتی و اطلاعاتی در قالب گشت های خودرویی و موتور سوار بصورت آشکار و پنهان در محلات آلوده و جرم خیز از جمله پارک ها ، تفرجگاه ها در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا در آمد .

وی افزود:همچنین در جریان این طرح مأموران انتظامی ضمن بازید از ۸۰ واحد صنفی، ۱۸ واحد صنفی متخلف را پلمپ ، تعداد ۲۲ دستگاه خودرو و ۵۱ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف و اعمال قانون شدند، و ۳ دستگاه خودرو مسروقه و ۲دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف گردید.

سردار خانچرلی در ادامه بیان داشت: در اجرای این طرح تعداد ۵۰ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند و دستگیری ۱۰نفر از سارقان که در امر سرقت منزل و وسائط نقلیه و کیف قاپی فعالیت داشتند از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد : با شناسائی محل تخلیه کالای های قاچاق در شهرستان اسلامشهر با هماهنگی مقام قضائی و با حضور ماموران انتظامی در بازرسی از این انبار یک هزار و ۲۰۰ کارتن مواد غذایی حیوانات خانگی ، یک دستگاه لودر قاچاق ، دو دستگاه راکتور خارجی قاچاق ، یک هزار و ۴۶۰ عدد لوح فشرده غیر مجاز ، ۳۴ هزار لیتر فراودهای نفتی قاچاق و دو هزار و ۹۷۰ عدد قرص غیرمجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این گونه طرح ها گفت:اجرای چنین اقداماتی همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان را می طلبد .

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شهروندان خواست :هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نموده و هرگونه انتقاد ،پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ۱۹۷ اعلام دارند.

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

خروج از نسخه موبایل