نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نحوه دریافت شهریه‌ها در مدارس شهرستان قدس مورد نظارت تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرشهر، خیام حبیبی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل مهر و بازگشایی مدارس یک تیم ویژه متشکل از بازرسان اداره تعزیرات حکومتی، اداره آموزش پرورش و اداره صنعت، معدن و تجارت بر نحوه دریافت شهریه‌ها نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دریافت مبلغی بیش از مبلغ مصوب و قانونی تخلف محسوب می‌شود افزود: در صورت مشاهده چنین مواردی مبلغ اضافی عودت داده‌شده و برخورد قانونی با متصدیان مدرسه و آموزشگاه مذکور صورت می‌گیرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قدس با بیان اینکه اداره تعزیرات حکومتی در آستانه ماه مهر طرح بازرسی و نظارت خود را تشدید می‌کند تصریح کرد: تمامی موارد مرتبط با قیمت‌گذاری و مایحتاج مردم، نیازمند نظارت است و اگر تخلفی در دریافت شهریه توسط مدارس غیردولتی نیز صورت گرفت، باید بر اساس قانون با آن برخورد شود.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی را از ابتدای شهریورماه آغاز کرده‌ایم و این نظارت تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت، بر اساس گزارش‌های دریافتی از مردم به‌صورت تصادفی به مدارس سطح شهرستان می‌رویم و بر نحوه و چگونگی ثبت‌نام دانش‌آموزان به‌صورت نامحسوس نظارت داشته تا بتوانیم از تخلفات احتمالی پیش‌گیری کنیم.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل