نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تاکسیرانان شهر قدسی نظافت تاکسی ها را رعایت کنند

به گزارش خبرشهر، اصغر چرمی در حاشیه بازدید از ایستگاه های تاکسی سطح شهر قدس با بیان این مطلب اظهار داشت : ارتقاء خدمات ناوگان تاکسیرانی برای استفاده بیشتر شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی درون شهری به ویژه تاکسی کاهش بارترافیکی ناشی از استفاده از خودروهای شخصی را به دنبال دارد بنابراین رعایت نظم و بهداشت و نظافت در تاکسی ها برای ارائه خدمات بهتر لازمه کار تاکسیرانان است به همین خاطر سازمان تاکسیرانی شهر قدس نیز نسبت به این امر با حساسیت بیشتری نظارت خواهد کرد .

 

وی افزود : تاکسی ها به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل عمومی روزانه بیش از ۵۰ درصد از شهروندان را  جابه جا می کنند ؛ طبیعی است که وجود مخاطبان و استفاده کنندگان بسیار از تاکسی، این الزام را ایجاد می کند که برای ارائه خدمات بهتر توقعات مخاطبان خود را در حد توان مرتفع سازد و یکی از توقعات و مطالبات شهروندان رعایت نظم و بهداشت و نظافت در تاکسی هاست .

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شهر قدس تصریح کرد : در این راستا و برای تحقق رضایت شهروندی در طی چند روز گذشته به طور جدی تر نظارت بر وضعیت نظافت داخل و خارج تاکسی ها را آغاز کرده ایم  که انشاء ا  از این پس نظافت تاکسی ها بیش از گذشته در اولویت قرار خواهد گرفت .

 

چرمی یادآور شد: سازمان با هدف ارتقاء سطح شغلی و فرهنگی در تاکسیرانی ضمن ارائه آموزش های لازم برنامه های نظارتی را نیز دنبال می کند تا به استاندارد های لازم در این زمینه برسد .

 

وی در ادامه از هماهنگی با یکی از شرکتهای بیمه ای برای ارائه پوشش های بیمه از جمله ( بیمه های مکمل ، بیمه بدنه ، شخص ثالث و …) خبر داد و افزود : به زودی کلیه تاکسی ها ، وانت بارها  و سرویس های مدارس  تحت پوشش سازمان از این تسهیلات با تخفیفات ویژه برخوردارمی شوند.

 

منبع: اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس

 

خروج از نسخه موبایل