نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهریار با حضور اعضا برگزار شد

به گزارش خبرشهر، علی مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در سومین جلسه علنی شورای شهر با حضور حجه الاسلام رسولی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان شهریار، حجه الاسلام حیدری رئیس رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار برگزار شد. گزارشی از اقدامات و برنامه های شورای شهر بیان نمود و با اشاره به نقش و جایگاه مساجد ، مسجد را جایگاه عبادت و ارائه فعالیتها و رسیدگی به مشکلات مردم دانست و حضور اعضای شورای شهر در مصلای نماز جمعه را در جهت پاسخگوئی و رفع مشکلات مردم از مهمترین رویکرد این شورا یاد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار گفت: در دوره چهارم شورای شهر طبق آمار اعلام شده بیشترین کمک ها ( از قبیل واگذاری و هدایای نقدی ) از سوی شورای شهر به مساجد در سطح منطقه صورت گرفته ، در دوره های قبل بدین این گونه نبوده است .

حجه الاسلام حیدری رئیس رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار در این جلسه ضمن تبریک به اعضای شورای شهر اعتماد مردم را مهمترین ذخیره برای خدمت گذاری دانست و در ادامه با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع)  افزود : حضرت امیر می فرمایند ، پست ها و منصب ها میدان مردان خدا هستند و ایشان در جایی دیگر می فرمایند از دست دادن فرصت ها قطعا پشیمانی بدنبال خواهد داشت

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حدیث حضرت علی (ع) تاکید کرد : این میدان برای شما باز است ، از فرصت پیش آمده استفاده کنید دیروز نوبت مردم بود و الان نوبت شماست .

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار در پایان سخنان خود مساجد را مهم‌ترین پایگاه فرهنگی در جامعه دانست و در ادامه تاکید کرد: در شهرستان شهریار بیش از ۱۵۰ مسجد وجود دارد ، اعضای شورای شهر میتوانند از این پایگاه در جهت ارائه عملکرد و اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کنند هر زمان که لازم باشد ما هم همراه شما خواهیم بود .

مهدور در ادامه سخنان خود با قدردانی از امام جمعه محترم شهرستان شهریار در جهت ارائه اقدامات و عملکرد شورای شهر از تریبون نماز جمعه تشکر و خواستار تداوم آن شد .

در ادامه حجه الاسلام رسولی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان شهریار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جلسه شورای شهر و تبریک به اعضای شورای شهر در ابتدای سخنان خود  به ضرورت همفکری و مشورت به روایتی از سوی رسول گرامی اسلام اشاره کرد و افزود : رسول گرامی اسلام می فرمایند هر کس مشورت نکند به هلاک میرسد .

حجه الاسلام رسولی در بخش دیگری از سخنان خود احترام به شوراها را احترام به اراده مردم خواند و در ادامه از اعضای شورای شهر خواست تا ارتباط خود را با ستاد نماز جمعه و دیگر نهادها نزدیک کنند .

 رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان شهریار در پایان سخنان خود ضمن قدر دانی از اعضای شورای شهر، از ابتکار عمل این شورا با عنوان (میز خدمت) در مصلی نماز جمعه بمنظور در راستای پاسخگوئی و رسیدگی به مشکلات مردم تشکر کرد .

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر

خروج از نسخه موبایل