نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار تیم های پرسپولیس و شهدای رزکان نو کرج با هدف خیرخواهانه

به گزارش خبرشهر، این دیدار خیرخواهانه با همت اتاق اصناف مرکز استان البرز ،مجمع خیرین اصناف و بازاریان کرج ،سازمان ورزش و جوانان البرز ،هیات فوتبال کرج ،موسسه خیریه مادر مهربان،  شرکت بیمه نگاه آینده رازی به نیابت  از مدیر عامل  شرکت بیمه رازی جناب آقای دکتر امرالهی، همکاری بی شائبه تیم تدارکاتی و تمایل برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس  برگزار شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز و چهره مجبوب و شناخته شده ورزش البرزکه کارنامه ای درخشان در برگزاری مسابقات خیرخواهانه دارد در همین رابطه گفت : بار دیگر زمین سبز فوتبال ،محل دیدار یک رویداد مهم ورزشی با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست شده است که این گردهمایی ورزشی با مشارکت و همراهی تعدادی از بزرگان و خیران اصناف و بازاریان استان البرز محقق شد .

کریمی افزود : بازیکنان این دوتیم ،امروز برای برد و باخت به زمین نرفتند . امروز در این ورزشگاه همه برای یک هدف واحد و کسب مقام رفیع جوانمردی و ایثار در کنار همدیگر قرار گرفتند و صحنه های بی نظیری  از اتحاد ،برادری و کمک به هم نوع را به نمایش عموم گذاشتند .

در حاشیه این دیدار خیرخواهانه مبلغ قابل توجهی جهت حمایت از کودکان بی سرپرست جمع آوری شد . کریم باقری چهره مطرح ورزش فوتبال کشور نیز با اهداء ساعت مچی خود که از جوائز فیفا به بازیکنان فوتبال است ،در این امر خیرخواهانه شرکت کرد . قرار است این ساعت مچی به بهترین پیشنهاد فروخته شده و برای همین منظور هزینه شود .

خروج از نسخه موبایل