نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهرقدس در “ساماندهی معتادان متجاهر” نمره خوبی کسب نکرده است

به گزارش خبرشهر، محسن نسج همدانی با اشاره به شاخص‌های برقراری امنیت اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان قدس به لحاظ برقراری امنیت با توجه به شاخص‌هایی که از سوی شورا تأمین در نظر گرفته شده است، جایگاه به مراتب خوبی را کسب می‌کند.

وی در ادامه به موضوع کاهش جرم و وضعیت بهسازی فضای شهری اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این شهرستان به دلیل عدم وجود پارکینگ عمومی شاهد سرقت‌های خُرد بسیاری هستیم که بی‌تردید با فضاسازی و بهسازی مبلمانی شهری و تأمین پارکینگ در نقاط مختلف می‌توان گام مؤثری در کاهش آمار سرقت‌های خُرد برداشت.

فقرعمومی در شهرقدس بیداد می‌کند

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران تصریح کرد: شهرستان قدس به دلیل اینکه در بین دو شاهراه ارتباطی تهران و کرج قرار گرفته است به لحاظ مهاجرپذیری پتانسیل بالایی دارد و متأسفانه فقرعمومی و وجود معتادان متجاهر سبب به‌وجود آمدن مشکلاتی در این منطقه شده که نمی‌توان از این باب نمره خوبی به لحاظ جمع‌آوری معتادان در این منطقه داد.

نسخ همدانی عنوان کرد: قطعاً با پالایش و بررسی شاخص‌هایی که از سوی معاونت امنیتی و انتظامی استانداری به شورای تأمین شهرستان‌ها ابلاغ شده است، می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق و ارتقاء سطح امنیتی در منطقه بود.

امنیت مجالس مذهبی در ماه محرم تأمین می‌شود

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برقراری امنیت مجالس مذهبی در ایام ماه محرم در شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: حوزه انتظامی استانداری تهران در مناسبت‌های خاص ملی در طول سال اقدام به اجرای پیوست‌های امنیتی در شهر تهران و سایر شهرستان‌ها می‌کند که این پیوست‌ها از سوی شورای تأمین به شهرستان‌ها ابلاغ و اجرایی می‌شود.

هیچ گروه تروریستی در شهرقدس گزارش نشده است

معاون امنیتی انتظامی استانداری همچنین پیرامون تحرکات گروهک‌های تروریستی و داعش در شهرستان‌های استان تهران گفت: خوشبختانه در شهرستان قدس تاکنون گزارشی را دریافت نکرده‌ایم اما در شهرستان‌های حومه چند گروهک تروریستی که قصدشان خرابکاری در شهر تهران بوده است با اقدامات به موقع شناسایی و دستگیر شده‌اند.

نسخ همدانی در پایان خاطرنشان کرد: معمولاً گروهک‌های تروریستی و داعش به صورت لحظه‌ای و در شرایط که برای آن‌ها مهیا باشد دست به عملیات می‌زنند اما پیوست‌های امنیتی ما به صورت محسوس و نامحسوس در تمام منطقه کوچک‌ترین تحرکات را زیر نظر داشته و در صورت روبه‌رو شدن با موارد مشکوک سریعاً اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل