نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار شهرقدس با اشاره به منابع و ظرفیت‌های شهرستان قدس گفت

به گزارش خبرشهر، سومین جلسه شورای اداری شهرستان قدس به ریاست فرماندار قدس و با حضور امام جمعه شهرستان، معاون امنیتی- انتظامی استاندار تهران، اعضای شورای شهر، سایر مدیران و روسای ادارت شهرستان قدس و خانواده‌های معظم شهدا، امروز در سالن آمفی‌تئاتر شهرستان قدس برگزار شد.

در این نشست سید مهدی محمدی فرماندار قدس ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: امسال هفته دولت مصادف با آغاز کار دولت و همچنین شوراهای شهر شده که مطمئنا بصیرت، بینش سیاسی و مشارکت حداکثری مردم پشتوانه این نهاد و نظام خواهد بود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید زمانی که کار خود را آغاز کرد، اقتدار، ثبات اقتصادی و تعامل سیاسی در عرصه بین‌المللی را به خوبی محقق کرد و کشور ایران به عنوان یک کنشگر فعال در سطح جهان مطرح شد که این اقتدار را مدیون تدابیر و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و بلوغ سیاسی دولت هستیم.

فرماندار شهرقدس در ادامه با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان قدس در استان تهران عنوان کرد: این شهرستان تنها شهری است که یک جدول با تهران اختلاف دارد و با دارا بودن منابع و فضاهای صنعتی و علمی به عنوان یک قطب و پتانسیل قوی در سطح استان مطرح است.

محمدی بیان کرد: در طی ۹ ماهی که در مجموعه فرمانداری قدس کار خود را آغاز کرده‌ام، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و با تشکیل کارگروها و بهره‌گیری از نخبگان شهر به نتایج خوبی پیرامون حوزه مدیریت شهرستان رسیده‌ایم.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در شهرقدس تصریح کرد: در چهار سال گذشته بیش از ۹۱ پروژه به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شده است و با توجه به زیرساخت‌های قدیمی و مستهلکی که این شهر دارد، در بسیاری از موارد نیازمند اقدام جدی و نوسازی هستیم.

فرماندار شهرقدس سپس به ارتقاء سطح امنیت در سطح شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر و با اقداماتی که صورت گرفته از میزان سرقت در سطح شهرستان کاسته شده و شاهد رشد امنیت در سطح شهرستان هستیم.

محمدی پیرامون مشکلات عدم وجود پارکینگ عمومی در شهرستان اظهار داشت: عدم وجود پارکینگ‌های عمومی موجب مشکلات عدیده‌ای در این شهر شده که بالطبع گاهی سرقت‌های خرد در سطح شهر ناشی از عدم وجود پارکینگ در سطح شهر است که امیدواریم شورای دوره پنجم اقدامات جدی را در این راستا اجرایی کند.

در ادامه جلسه محسن نسج همدانی معاون امنیتی-انتظامی استاندار تهران اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از مسئولان در مصادیق و جایگاه‌های مختلف نتوانسته‌اند عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند و این موضوع موجب عدم تحقق نتیجه مطلوب از بسیای از طرح‌ها و برنامه‌ها شده است.

وی افزود: اگر مسئولان در مسندهایی که به آنها واگذار شده است، خود را مسئول بدانند، و نسبت به پالایش و ارزیابی اقدامات خود اقدام کنند، شاید هم‌اکنون وضعیت مطلوب‌تری را در بسیاری از حوزه‌ها شاهد بودیم.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل